یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

رمز ارز نوشت: داده‌های پلتفرم اتراسکن (Etherscan) نشان می‌دهند که این نهنگ اتریوم در 24 ساعت گذشته، 606.36 میلیارد توکن SHIB را به مبلغ 5.80 میلیون دلار خریده است.

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل 1402 در بازار در هفته گذشته 75 میلیون تومان گران شده و قیمت آن به یک میلیارد تومان رسید.

دنیای اقتصاد نوشت: رئیس و هیات‌رئیسه اتاق ایران از مصاحبه و اظهارنظر رسمی درباره موضوع انتخابات اتاق بازرگانی در اول بهمن خودداری می‌کنند و مقام‌های دولتی نیز اساسا در این مورد تن به گفت‌وگو با رسانه‌ها نمی‌دهند.

روزنامه دنیای اقتصاد، جدول قیمت رهن املاک در منطقه یک را منتشر کرده است.

یک کارشناس اقتصادی نسبت به شرایط اقتصادی ایران هشدار داد.

در حالی اولین ماه زمستان ساعت‌های پایانی را می‌گذراند که بررسی‌ها نشان می‌دهد که با وجود رکود حاکم بر بازار، اما قیمت ملک در مسیر نزولی قرار نگرفته است.

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی از برنامه‌ریزی برای توزیع گسترده گوشت منجمد وارداتی با قیمت تعادلی 285 هزار تومان خبر داد و گفت: از هفته آینده واردات گوشت گرم به 300 تن افزایش خواهد یافت.

قیمت هر اونس طلا امروز با نزدیک به شش دلار افزایش به 2026 دلار و 94سنت رسید.

ایسنا نوشت: سه پله اول برای مشترکینی است که کم مصرف هستند و اگر در این سه پله باشند صورت حساب آنها با حداقل قیمت صادر خواهد شد، اما مشترکین بسیار پرمصرف که در پله‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارند بالاترین قیمت را با تعرفه پنج و شش هزار تومان به ازای هر متر مکعب پرداخت می‌کنند.

اقتصادآنلاین نوشت: بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو پراید در تاریخ 29 دی. برای مشاهده قیمت کارخانه پراید وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران معتقد است: سعید مؤتمنی با اشاره به افزایش قیمت خودرو در بازار اظهار داشت: در روزهای گذشته بازار آرام خودرو به هم ریخته و قیمت انواع خودرو در بازار افزایش قابل توجهی داشته است.

کلیه وجوه واریزی به حساب‌های بانکی تجاری از کلیه طرق از جمله درگاه‌های الکترونیکی پرداخت، دستگاه‌های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا و... به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیات قرار می‌گیرد.

تجارت نیوز نوشت: آمار رسمی نشان می‌دهد که عربستان سعودی در دسامبر 2023، تورم 1.7 درصدی در ماه قبل را به 1.5 درصد کاهش داد. اداره کل آمار (GASTAT) گزارش داد که این کاهش ماهانه عمدتاً به دلیل کاهش 0.3 درصدی قیمت مواد غذایی و آشامیدنی بوده است.

شصت هزار خانوار از فهرست یارانه‌بگیران در دی‌ماه حذف شدند؛ این اطلاعی بود که پس از اعلام اختلال در واریز یارانه‌ها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتاعی اعلام شد.

سکه هنوز بیش از 5 میلیون تومان حباب دارد که پیش‌بینی می‌شود در هفته آینده باز هم کاهش یابد.

مشاهدات میدانی از شعب بانکی و بازار حاکی از عرضه ایران چک‌های 100 هزارتومانی با امضای محمدرضا فرزین رئیس کل جدید بانک‌مرکزی است.