یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت پژو 405 GLX دوگانه سوز صفر، 410 میلیون تومان قیمت خورده است.

علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی ایران در کافه خبر #خبرآنلاین تاکید کرد: پول نفت عراق، همه از ایالات متحده آمریکا می‌آید. او گفت: دولت عراق فشاری را می‌آورد و غیررسمی می‌گویند دلیل فشار آمریکا بر عراق به خاطر ماست و هر جا شفافیت نباشد؛ شیر را می‌بندند.

تسنیم نوشت: بانک مرکزی تأمین ارز برای واردات طلا از محل ارز حاصل از صادرات خود و به صورت شمش را منوط به تحویل، عرضه و فروش آن در بستر مرکز مبادله ارز و طلای ایران کرده است.

اقتصادآنلاین نوشت: معاملات آتی ذرت 31 درصد و قراردادهای گندم 21 درصد کاهش یافتند که بزرگترین افت قیمت از سال 2013 تاکنون به شمار می‌رود؛ کاهش قیمتی که به محصولات زراعی در برزیل، ایالات متحده و روسیه، همراه با انتظارات کاهش هزینه برای غذاهای اصلی و خوراک دام نسبت داده می‌شود.

رمز ارز نوشت: در 24 ساعت گذشته، قیمت توکن ENS (سرویس نام اتریوم) بر خلاف بازار کلی ارزهای دیجیتال که سمت و سویی نزولی دارد، افزایش پیدا کرده است.

تجارت نیوز نوشت: مدیرعامل اسبق بانک تجارت گفت: فقط عوامل پایه ای و بنیادین اقتصاد بر قیمت دلار تاثیر دارد و براساس شواهد نرخ دلار دوباره به نقطه اول خود بازمی گردد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ 14 دی 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت گردن گوسفندی 1 کیلوگرم 344 هزار تومان است.

اولین لایحه بودجه ایران در حالی به تصویب مجلس شورای ملی رسید که تدوین‌کننده‌ی آن دیگر در جهان نبود. این چنین بود که بودجه در ایران، آغشته به خون به تصویب مجلس رسید.

موج گرانی در بازار خودرو شدت گرفته است.

ایلنا نوشت: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: الگوی خرید مردم برای میوه تغییر کرده و دیگر مانند گذشته میوه را به صورت انبوه نمی‌خرند و گزیده‌تر خرید می‌کنند.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

افزایش جوجه‌ریزی و تامین نهاده‌ها در ماه گذشته و ماه جاری قیمت مرغ را به زیر 100 هزار تومان کشاند.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار روز چهارشنبه با افزایش 200 تومانی از نیمه کانال 50 هزار تومانی فراتر رفت. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، سیاست تثبیت این اسکناس تا انتخابات مجلس پابرجاست اما دوام طولانی نخواهد داشت.

قیمت طلا در بازار جهانی در مسیر نزولی قرار گرفت، به‌طوری که در طول یک هفته گذشته افت 44 دلاری را تجربه کرد.

یک عضو اتاق بازرگانی تهران نسبت به آثار تورمی بودجه سال آینده هشدار داد.

شرق نوشت: مزد نیروی کار در ایران در میان هم‌نوعانش در دنیا تقریبا کم‌ارزش‌ترین است. به نظر می‌رسد همین موضوع منجر به چند پدیده مهم شده است که در نوع خود درخورتوجه است.