یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون وزارت صمت با بیان اینکه ثبت موجودی طلا و ثبت کد ملی خریدار از اساس در قانون سامانه مودیان مالیاتی نبوده و در این رابطه سوء تفاهم شده است، گفت: اعتراضات صنف طلا با تعامل و رفع سوء تفاهم‌ها حل شد و قانون سامانه مودیان مالیاتی هم بدون تاخیر اجرایی می‌شود.

دیجی‌پی و بانک صادرات تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند و از این پس، بانک صادرات هم به جمع تامین‌کنندگان مالی سرویس دریافت وام دیجی‌پی پیوست.

انجمن واردکنندگان برنج ایران به عنوان تنها انجمن رسمی مورد تایید اتاق بازرگانی ایران در حوزه برنج با صدور بیانیه ای به موضوعات مطرح شده در خصوص سیستمی سازی ثبت سفارش برنج واکنش نشان داد.

تسنیم نوشت: سخنگوی صنعت آب درباره وضعیت سدهای تهران و پایین بودن میزان ذخایر برفی و میزان بارش ها گزارش داد.

ایسنا نوشت: یک پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌ها (AltIndex) اعلام کرد که بیت‌کوین سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و علیرغم شرایط اقتصادی چالش‌برانگیز، قیمت گران‌ترین ارز دیجیتال جهان، تقریبا 160 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و بسیاری از سرمایه‌گذاران که ادعا می‌کردند، بازار ارز دیجیتال مرده را شگفت‌زده کرد.

مهر نوشت: شورای رقابت با اکثریت آراء حاضرین، دستورالعمل مصوبه 543 تنظیم بازار خودرو را برخلاف گمانه زنی ها و بر اساس نقش دهی پررنگ تر به وزارت صمت به عنوان سیاستگذار و تنظیم گر فنی این صنعت اصلاح کرد.

ولی‌الله سیف حرف‌های ناگفته‌ی فراوانی دارد. وی که بیش از چهل سال در بالاترین رده‌های مدیریت بانکی در ایران حضور داشته، این روزها در اتاق کاری در خانه‌ی مسکونی خودش، روند مطالعاتش را ادامه می‌دهد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

صد آنلاین نوشت: در این گزارش لیست قیمت خدمات ارائه شده برای یک مراسم عروسی با حداقل ترین قیمت ها را مشاهده می کنید

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت طلا و سکه در حالی روز سه‌شنبه روند افزایشی داشت که طلای جهانی در نخستین روز بازگشایی بازارها در سال جدید میلادی صعودی شد. روند افزایشی بازار طلا، تقاضا را برای طلای بورسی نیز تقویت کرد. اگرچه به نظر می‌رسد چالش روزهای گذشته بازار طلا در خصوص سامانه تجارت و مودیان مالیاتی در این افزایش تقاضا بی‌تاثیر نبوده است.

ایسنا نوشت: بی‌وای‌دی رکورد فروش سه ماهه خود را برای به چالش کشیدن تسلا در بازی خودروهای الکتریکی ثبت کرد.

شیب تند افزایش قیمت اونس طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران را صعودی کرد

تسنیم نوشت: بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، امروز 13 دی ماه عرضه 12 مدل خودروی وارداتی به متقاضیانی که قبلاً در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و در نوبت تحویل خودرو قرار دارند، آغاز شد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت جدید گوشت اعلام شد.

دنیای اقتصاد نوشت: نگرانی از اعتراضاتی مشابه آنچه در آبان1398 پس از افزایش قیمت بنزین رخ داد، موجب شد تا نظام تصمیم‌گیری نتواند اقدامی صورت دهد.

همشهری‌آنلاین نوشت: بابک صدرایی، کارشناس بازار خودرو معتقد است این روزها که بازار خودرو آرام است، فرصت خوبی است برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند.