یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: یارانه مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار که در دهک اول درآمدی جامعه بودند، دی ماه واریز شد و حساب مشمولان در استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، هرمزگان، ایلام، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شارژ شد. طبق اخبار قرار است واریز یارانه جدید ادامه داشت باشد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که در کمتر از دو سال گذشته، زیرساخت‌های کشور ده‌ها بار هدف هکرها قرار گرفتند؛ هکرها چه اطلاعات کاربران بخش خصوصی و چه بخش‌های دولتی را در این مدت افشا کردند و در مقابل شرکت‌های داخلی تنها به صدور بیانیه‌ای اکتفا کردند.

تسنیم نوشت: جهانبخش سنجابی دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق با اعلام ممنوعیت مبادلات با ارزهای خارجی در عراق از امروز (یکم ژانویه) اظهار داشت: عراق 5 کشور را به‌عنوان مقصد نقل و انتقال پول ممنوع کرد که ایران نیز یکی این کشورها است.

سود صندوق لبخند فارابی با یک درصد افزایش، به 28.8 درصد رسید. این صندوق با بیشترین رشد دارایی تحت مدیریت و بازدهی روزشمار، یکی از بهترین صندوق‌های درآمد ثابت بورس است.

رویداد 24 نوشت: گل آرایی ماشین عروس چیزی است که عروس دامادها نمی‌توانند از آن بگذرند، اما قیمت‌ها به شدت عجیب است.

مهر نوشت: جلسه جدید شورای رقابت پیرامون بررسی دستورالعمل قیمت گذاری خودرو فردا برگزار می شود.

روبیکا به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه VOD در نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» حضور دارد.

قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به 655 میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش 15 میلیونی به 670 میلیون تومان رسید.

دیجی‌کالا پرایز، یک رقابت جهانی در زمینه طراحی است که با همکاری با بسته‌ها (تنها رویداد بین‌المللی دیزاین بسته‌بندی ایران) برگزار می‌شود. این رقابت با هدف ایجاد بستری برای نوآوری و خلاقیت افراد در حوزه دیزاین، در هر دوره مسائل و موضوعات مختلفی را انتخاب خواهد کرد.

اقتصاد آنلاین نوشت: بانک مرکزی در اقدامی عجیب تمامی صرافی های دارای مجوز را مکلف کرد تا اطلاعات و مستندات مربوط به حواله های ارزی مربوط به گروه دبش را که از طریق آنها به ذی نفع اولیه یا ثانویه انتقال داده شده است را در اختیار کارشناسان دادگستری کل استان تهران قرار دهند.

زومیت نوشت: ماجرای شکایت زنی علیه تسلا که در نهایت راه به جایی نبرد، روی تاریک تکنولوژی خودروهای هوشمند را نمایان می‌کند.

معاون روابط کار وزارت کار با بیان این که افزایش 57 درصدی دستمزد در سال گذشته را به نفع کارگر می‌دانم گفت البته باید در کنار معیشت کارگران، وضعیت بنگاه‌های اقتصادی هم در نظرگرفته شود.

دولت سیزدهم در فضایی فعالیت خود را آغاز کرد که مهمترین شعار مطرح شده از سوی رییس‌جمهور و تیم همراهش مهار تورم بود.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

مهلت 5 روزه ثبت نام 2 خودروی سایپا برای متقاضیان جدید امروز 11 دی ماه به اتمام خواهد رسید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در همایش توسعه تجارت فرش دستباف و صنایع دستی بر تاثیر منفی سیاست‌های نادرست ارزی کشور بر صادرات انواع کالاهای غیرنفتی از جمله فرش دستباف ایرانی تاکید کرد و از نزول صادرات 2 میلیارد دلاری این کالا به 50 میلیون دلار کنونی گفت.