یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

جهان صنعت نوشت: «دلار 150 تا 200 هزار تومانی» و «تورم سه‌رقمی» آخرین حربه تبلیغاتی «دولت انقلابی» یا به بیان دقیق‌تر «حاکمیت یکدست» است برای کنترل توجیه وضعیت بحران‌زده اقتصاد ایران.

ایلنا نوشت: عضو اتاق بازرگانی ایران و جمهوری آذربایجان با بیان کندی جریان تجارت در مرزهای ایران با جمهوری آذربایجان گفت: پس از پایان جنگ قره‌باغ بازسازی مناطق جنگ‌زده از پتانسیل خوبی برای صادرات برخوردار بود اما متاسفانه ایران این بازار را به رقبا باخت و سهم بسیار کمی از آن دارد.

در حالی اقتصاد جهانی وارد سال جدید میلادی شده است که بررسی‌ها نشان می‌دهد با وجود فراز و فرودهای شدید طلا، اما در نهایت روی عدد 2 هزار و 62 دلار استاد.

تسنیم نوشت: «طرح موضوع بررسی تعیین حداقل مزد منطقه‌ای در سال 1403» برای دومین بار است که طی چند ماه اخیر دستور کار جلسه شورای عالی کار بود. آیا دستمزد 1403منطقه ای تعیین می شود؟

محسن حویزه گفت: ظرفیت بسیج سازندگی برای توسعه زیرساخت های خدماتی شوش به میدان آمده است

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت لاستیک کوییک، پژو 206، پژو 207 تیبا، ساینا نیز از برند کاپسن حوالی 4 میلیون و 400 هزارتومان است.

سازمان میادین میوه و تره بار ازکاهش بیش از 50 درصدی قیمت موادپروتئینی در میادین میوه و تره خبر داد.

دنیای اقتصاد نوشت: در گذشته‌ای نه‌چندان دور نام ایران مترادف بود با یک محصول صادراتی که هم هنر و هم کیفیت تولید ایرانی را در جهان به نمایش می‌گذاشت؛ فرش ایرانی یا پرشین کارپت.

روزنامه ایران نوشت: تولید و عرضه خودرو توسط خودروسازان و مونتاژکاران عامدانه کاهشی شده و به نظر می رسد هدف از کاهش صورت گرفته، تحت فشار قرار دادن شورای رقابت است تا افزایش قیمت درخواست شده، مورد موافقت قرار گیرد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت خودرو طی روزهای اخیر افزایشی شده است.

داچیا مطمئناً یک داستان موفقیت آمیز در گروه رنو بوده است که به دلیل رویکرد مقرون به صرفه‌اش شناخته می‌شود. این فقط یک استراتژی موقت بود تا این برند رومانیایی خط تولید خود را به بخش‌های اصلی و جدیدتر گسترش دهد. داچیا به دنبال شاسی‌بلند داستر و بیگستر، در حال حاضر در حال توسعه دو مدل جدید با ابعاد کامپکت است: یک استیشن واگن کراس و یک سدان سبک فست‌بک که قرار است هر دو در سال 2026 معرفی...

چهار دهه پیش، ایجی تویودا، رئیس تویوتا، تمام توان شرکت خود را به سمت ایجاد یک پرچمدار جدید هدایت کرد. 1400 مهندس، 2300 تکنسین، نزدیک به دو میلیون مایل آزمایش، و یک میلیارد دلار هزینه، اعدادی هستند که برای ایجاد این پرچمدار خرج شده است. شش سال بعد، در ژانویه 1989، لکسس LS400 در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شد و این برند جدید، بازی خودروهای لوکس را برای همیشه تغییر داد.

گسترش‌نیوز نوشت: یک کارشناس بازار مسکن درباره پیش‌بینی بازار مسکن بیان کرد: احتمالا تا انتخابات مجلس در اسفندماه اتفاق خاصی نمی‌افتد و دولت اجازه نمی‌دهد قیمت دلار و قیمت مسکن دچار رشد شود، اما تا بعد از انتخابات بعید است که بتواند همینطور ادامه دهد.

جماران نوشت: لیست قیمت جدید برنج ایرانی در دی 1402 منتشر شد.

قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران برای فاصله زمانی 11 دی ماه تا 17 دی اعلام شد؛ این نرخ ها ملاک قیمت گذاری انواع میوه در خرده فروشی های تهران هستند.

رمز ارز نوشت: ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، نقشه راه به‌روز شده این بلاکچین برای سال 2024 را به اشتراک گذاشته که اولویت‌های اصلی این اکوسیستم را مشخص می‌کند.