شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: اجاره دلاری خانه در مناطق شمالی تهران دیگر به امر رایجی تبدیل شده و مستاجرانی لاکچری در تهران، ماهانه هزار و یا دو هزار دلار اجاره پرداخت می‌کنند.

اقتصادآنلاین نوشت: سرمایه‌گذاری در یک بازار پویا، کم ریسک و با قدرت نقدشوندگی بالا، این روزها به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده و به صورت سنتی، طلا همواره به عنوان مطمئن‌ترین دارایی در تمام دنیا، بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جذب کرده؛ هر چند شاید به‌خاطر کارمزدهای بسیار بالا آن، حاشیه سودی که باید نصیب سهامداران شود، از آنها سلب گردد که بر این اساس به نظر می رسد، برای رفع این...

معاون تولید و بهره‌برداری آبزیان شیلات استان کرمانشاه گفت: ماهی تیلاپیا در شرایط اکسیژن بسیار پایین و شرایط فیزیکی و شیمیایی تولید بسیار خوبی دارد ولی برای پرورش این ماهی مجوزی صادر نشده است.

در راستای اجرای طرح‌های فروش خودروهای داخلی (تولیدی و مونتاژی) به صورت آزاد از محل محصولات جدید یا ظرفیت‌های خالی موجود برخی خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه نوبت‌دهی خودروها، طبق جدیدترین اطلاعیه سامانه یکپارچه، از صبح امروز (دوشنبه) تا پایان روز چهارشنبه (22 آذر ماه) هفت خودرو از محصولات پنج خودروساز از جمله ایران‌خودرو برای مشتریان عرضه خواهد شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با مفاهیم پوچی همچون هنر برای هنر مشکل داریم و به جای آن به دنبال هنر فاخر، هنر دینی و هنر متعهد هستیم و از آن حمایت می‌کنیم.

تسنیم نوشت: معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: با تدبیر انجام‌شده در وزارت صمت و تأمین به‌موقع نهاده‌های دامی، از 2 هفته دیگر شاهد آرامش در بازار مرغ و روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود.

تسنیم نوشت: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.33 درصد کاهش به 1998 دلار و 15 سنت رسید.‌

اقتصادآنلاین نوشت: یمت قیمت ب ام و صفر سری هفت individual vip مدل 2018 در یک هفته اخیر کاهش 200 میلیون تومانی داشته است قیمت این سدان آلمانی به 18 میلیارد و 200 میلیون تومان رسید.

یک اقتصاددان معتقد است: در سال آینده قرار است در کشوری که در 12 سال گذشته متوسط رشد اقتصادی نزدیک به صفر بوده و حجم نقدینگی نیز در پایان امسال 22 برابر نسبت به سال 90 شده، سیاست‌های مالیاتی سخت‌گیرانه اعمال شود. ما در این خصوص جزو معدود کشورها هستیم.

تسنیم نوشت: در حالی وزیر کار اعلام کرد، افزایش 57 درصدی مزد کارگران در سال 1401 تورم زا بود که کارشناسان اقتصادی معتقدند، افزایش دستمزد در صورتی که افزایش تقاضا ایجاد کند که از عرضه بیشتر باشد, باعث تورم می شود.

ریزش قیمت 206 صفر در بازار آزاد ادامه دارد.

اقتصادآنلاین، قیمت انواع لاستیک را در بازار منتشر کرد.

سرانجام پس از 42 سال آخرین خودروهای نیسان ماکسیما از خط تولید خارج می‌شوند و داستان این خودروی افسانه‌ای به پایان می‌رسد.

اعتماد نوشت: آنگونه که مسوولان حوزه کارگری می‌گویند دستمزد کارگران دیگر کفاف هزینه‌های زندگی‌شان را نمی‌دهد و درآمدها به گونه‌ای شده که کارگران دیگر قادر به تامین نیازهای اولیه‌شان هم نیستند

مهر نوشت: قیمت یک کیلو گوسفند و بره زنده و گاو پرواری تابستان امسال نسبت به فصل مشابه سال قبل به ترتیب 160.5 و 144.3 درصد افزایش داشته است.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت دنا صفر در بازار آزاد کاهشی شد. بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت دنا اتوماتیک پلاس توربو سال 1402 نسبت به روز گذشته 4 میلیون تومان ارزان شده است و حالا 797 میلیون تومان شده است. همچنین قیمت دنا معمولی صفر نیز با ریزش 3 میلیون تومانی به 595 میلیون تومان رسیده است.