شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: آخرین قیمت انواع خودرو تارا برای امروز 25 آذر 1402 به شرح زیر است. بر این اساس قیمت تارا اتوماتیک جدید به بالای 900 میلیون تومان رسید.

ایسنا نوشت: معاون وزیر جهاد کشاورزی از افزایش میزان جوجه ریزی تا 140 میلیون قطعه تا پایان آذر خبر داده و گفته با تولید بیشتر، قیمت ها مناسب تر خواهد شد. لذا در هفته ها و ماه های آینده باید منتظر کاهش قیمت این محصول پروتئینی پرمصرف باشیم.

تجارت نیوز نوشت: قیمت دلار در هفته گذشته یکی از کم‌نوسان‌ترین هفته‌ها را در یک سال اخیر پشت سر گذاشت. بازار باثبات ارز در حالی شاهد تلرانس‌های قیمتی 50 تا 150 تومانی بود که از ابتدای سال، کارشناسان اقتصادی نسبت به افزایش قیمت‌ها در نیمه دوم سال هشدار داده بودند. آیا ثبات بازارهای مالی ساختگی است؟

دیجیاتو نوشت: سوزوکی سیاز محصول وارداتی شرکت راساموتور خاورمیانه است که اکنون در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شده است.

اقتصادآنلاین نوشت:‌قیمت پژو 405 GLX دوگانه سوز صفر، 410 میلیون تومان قیمت خورده است.

رمز ارز نوشت: در مقایسه با سطوح بسیار بالاتر مشاهده‌شده در سال 2022، گزارش‌ها حاکی از کاهش قابل توجه هک‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال در طول سال 2023 است که به افزایش اقدامات امنیتی در این صنعت اشاره دارد.

اقتصادآنلاین نوشت: یک فعال بازار طلا با بیان اینکه نوسان انس جهانی تحت تاثیر داد و ستدهای پایان سال میلادی است احتمال تغییر روند تقاضا در بازار سکه و طلا را رد کرد.

ایلنا نوشت: برای متناسب‌سازی در یک صندوق در یک سال، 9 هزار میلیارد تومان نیاز است و حالا بیش از 15 برابر این پول (140 هزار میلیارد تومان) در پرونده اختلاس ارزیِ چای دبش به یغما رفته است یعنی بودجه‌ای برای 15 بار اجرای متناسب‌سازی در یک صندوق بازنشستگی.

اقتصادآنلاین نوشت: آجیل و خشکبار جزو کالاهایی به حساب می‌آید که در سال‌های گذشته قیمت آن به طور ناگهانی با افزایش روبه‌رو شد. عرضه کم و تقاضای زیاد، تغییر فصل، خشکسالی و کمبود آب، صادرات بیش از حد، نوسان قیمت ارز و... از جمله عوامل افزایش قیمت آجیل به حساب می‌آید.

بازار نوشت: با نزدیک شدن به شب چله یکی از دغدغه های خانوار ها هزینه های این شب است که یکی از دلایل محدود شدن دورهمی ها بوده است.

اکوایران نوشت: اما اگر بودجه‌ای معادل 500 میلیون تومان برای رهن یک واحد آپارتمان در پایتخت در نظر داشته باشید، چه واحدی را می‌توانید به صورت کامل رهن کنید؟

تسنیم نوشت: معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، گفت: 6 خودروساز کشور اعم از دو خودروساز بزرگ و خودروسازان در بخش خصوصی در برنامه راهبردی 25 ساله که بین ایران و کشور چین امضا شد با همکاری شرکت‌های چینی خودروهای برقی تولید می‌کنند.

رییس شورای تامین دام کشور از افزایش 13 درصدی عرضه گوشت قرمز در بازار خبر داد و گفت: با وضعیت موجودی گوشت گوسفندی و گوساله‌ای که داریم تولید در بهترین شرایط قرار دارد، بنابراین در روزهای آینده باید منتظر کاهش قیمت گوشت قرمز باشیم.

ایرنا نوشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با موافقت هیات دولت، مجوز واردات 2 هزار دستگاه خودرو سواری را دریافت کرد.

در حالی اظهارات منظور در خصوص کمبود ارز برای واردات خودرو و اینکه چنین اقدامی به صلاح اقتصاد کشور نیست، موجی از افزایش قیمت در بازار خودروهای وارداتی را رقم زده است که همه وعده‌های دولت در زمینه خودرو بر زمین مانده است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.