شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: در حال حاضر ارز برخی از کالاها از جمله مواد اولیه برخی صنایع، مشمول بهره مندی از ارز تالار اول ناشی از درآمدهای نفتی می باشد و امکان دریافت ارز ترجیحی 285000 ریال برای آنها وجود دارد.

دستیار پارک اختراعی مختص دنیای مدرن ما نیست! سال‌ها قبل یک مخترع مکانیسمی طراحی کرد که اگرچه هرگز در دهه‌های 30 و 40 مطرح نشد، نسخه پیشرفته‌تر آن، چیزی مشابه یکی از ویژگی‌های مورد توجه خودروهای امروزی است. این چرخ «کمک پارک» نامیده می‌شود.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار امروز نوسان محدودی داشت و در نهایت با همان رقم روز گذشته بسته شد. چند هفته‌ای است دلار در سرگیجه قیمتی در کانال 50 هزار تومانی درجا می‌زند. کارشناسان اقتصادی همچنان عامل فروش نفت را عصای دست سیاستگذار می‌دانند.

رمز ارز نوشت: قیمت شیبا اینو (SHIB) در هفته اخیر یک روند صعودی را تجربه کرد. طی 10 روز گذشته، قیمت شیبا حدود 25 درصد افزایش یافت و یک الگوی کف دوقلو (Double Bottom) تشکیل داد. در حال حاضر، شیبا به ناحیه کلیدی 0.000010 دلار رسیده است.

مرسدس‌بنز AMG، یک خودروی جی‌تی در دو سبک کوپه و رودستر است که توسط شرکت مرسدس تولید شده‌است. این خودرو در 9 سپتامبر 2014 معرفی شد و به طور رسمی در اکتبر 2014 و در نمایشگاه خودروی پاریس در معرض دید عموم قرار گرفت.

شرکت سیباموتور جزئیات اولین نوبت فروش کشنده J6 را اعلام کرد.

اطلاعات آنلاین نوشت: اداره اجاره بها در تهران آغاز به کار کرد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل 1402 در بازار خودرو 1 میلیارد و 670 میلیون تومان است که نشان می دهد این خودرو 25 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است قیمت قبلی دیگنیتی پرایم 1 میلیارد و 645 میلیون تومان بود.

تسنیم نوشت: اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه "فضاسازی طالبان برای بازگشت محموله‌های بنزین غیرواقعی و شیطنت است"، گفت: به‌هیچ وجه مرز افغانستان، ملاک سنجش استاندارد فرآورده‌های نفتی نیست و هیچ مکانیزم استانداری در آنجا حاکم نیست.

مجوز پذیره‌نویسی صندوق «آتیه مفید» به عنوان اولین صندوق بازنشستگی تکمیلی از سوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به سبدگردان مفید اعطا شد.

پژوهشگر مرکز مطالعات خاورمیانه دانشگاه براندایز معتقد است: افزایش سن بازنشستگی اثر چندانی در حل بحران ندارد.

گشت‌وگذار در بازار شهرهای مختلف کشور و مشاهده و خرید کالاهای متنوع آن‌ها اتفاقی است که احتمالا برای خیلی‌ها در دنیای واقعی به دلیل مشغله کاری و البته تعدد این بازارچه‌ها رخ نمی‌دهد.

امروزه خودروها به طور فزاینده‌ای از پنل‌های آلومینیومی بدنه برای کاهش وزن و بهبود کارایی استفاده می‌کنند. استفاده از این مواد سبک وزن در خودروهای دهه 1970 بسیار کمتر رایج بود. تویوتا تلاش‌های اولیه‌ای برای آوردن این فلز به خودروهایش، با کانسپت آزمایشی که در نمایشگاه خودروی توکیو 1977 معرفی کرد، انجام داد.

قیمت یک کیلو گوسفند و بره زنده و گاو پرواری تابستان امسال نسبت به فصل مشابه سال قبل به ترتیب 160.5 و 144.3 درصد افزایش داشته است.

با انتشار آمار فروش خودروهای برقی در 10 ماهه نخست سال میلادی، بازار ایران با حساسیت بیشتری اخبار خودروسازان برقی را دنبال خواهد کرد چرا که برخی نام‌های آشنا در ایران، اوضاع خوبی در کشور سازنده ندارند.

فضای خبری این روزها تحت تاثیر فساد مالی شکل گرفته پیرامون واردات چای به کشور است.