چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس محیط زیست حفر چاه‌های متعدد برای توسعه کشاورزی را اصلی‌ترین دلیل تشدید فرونشست در کشور دانست و گفت: با تهیه نقشه فرونشست مشخص شد که مناطقی که فرونشست در آن روی داده است با مناطقی که کشاورزی در آنها انجام می‌شود، منطبق است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی تا این لحظه اعلام شد. آمار کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی تا این لحظه اعلام شد. محسن داوری، فرماندار مشهد در نشست خبری با خبرنگاران آمار کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی را تا این لحظه اعلام کرد. البته این آرای هنوز قطعی نیست و احتمال تغییر آرا وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس راهبری شرکت ملی گاز کشور گفت: روز گذشته میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به عدد 655 میلیون مترمکعب رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در شادگان مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اسامی نمایندگان راه یافته به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد انور بجارزهی از حوزه انتخابیه چابهار، نیک‌شهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآبادراهی با کسب 54 هزار و 25 راهی بهارستان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس ستاد انتخابات استان کرمان خبر داد که شهباز حسن‌پور بیگلری و مجید دوستعلی برای 2 کرسی حوزه کرمان و راور منتخب شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رقابت انتخابات مجلس میان علی جعفری آذر، علیرضا منادی، جواد عبادی، علی آجودان زاده، رضا صدیقی، محمدحسین فرهنگی، سید محمدرضا تاج الدینی و علیرضا نوین به دور دوم کشیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج قطعی انتخابات مجلس برای حوزه‌های انتخابیه چهارگانه استان سمنان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی» با کسب اکثریت آرا، منتخب مردم از حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس دوازدهم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار شهرستان رباط‌کریم نتایج انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بهارستان و رباط‌کریم را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منتخب مردم شادگان در مجلس دوازدهم معرفی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهلت انتخاب یک خودروی وارداتی از میان 12 مدل خودروی وارداتی برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول که اسفند ماه سال گذشته نوبت‌دهی شده بودند امشب به پایان خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج قطعی انتخابات مجلس در سال 1402 برای حوزه‌های انتخابیه چهارگانه استان سمنان مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس ستاد انتخابات استان کرمان نتایج رسمی انتخابات حوزه کرمان و راور را بیان و اعلام کرد: شهباز حسن‌پور بیگلری و مجید دوستعلی برای 2 کرسی این حوزه منتخب شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام رسمی ستاد انتخابات ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی به عنوان نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان رهبری انتخاب شد.