چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی از وقوع بهمن، کولاک برف، احتمال قطعی برق و خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی از وقوع بهمن، کولاک برف، احتمال قطعی برق و خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 در سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی هشدار نارنجی‌رنگ صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

در جلسه شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به بیان مصوبات و دستورالعمل‌ها مربوط به سفرهای نوروزی در بازه زمانی 24 اسفند تا 24 فروردین‌ماه پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار تورهای نوروزی داغ است و آژانس های گردشگری انواع و اقسام برنامه‌های دو و نیم تا چهار و نیم روزه را به علاقه‌مندان سفر عرضه کرده‌اند. هزینه این تورها به ازای هر گردشگر بین پنج میلیون و 200‌هزار تومان برای یک تور دو ونیم‌روزه تا یازده و نیم میلیون برای یک تور چهار و نیم‌روزه زمینی با اتوبوس متغیر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به این اطلاعیه از سه‌شنبه 15 اسفند استان خراسان رضوی تحت تأثیر سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت، که موجب بارش‌های رگباری در سطح استان بویژه نیمه جنوبی می‌گردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 30 حوزه انتخابیه نهایی شده و فقط نتیجه حوزه استان تهران طی ساعات آینده اعلام خواهد شد. بر اساس تازه‌ترین گزارش دریافتی در ستاد انتخابات کشور تا ساعت 15 روز یکشنبه شمارش...

وب‌گاه مشرق نیوز

میزان مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه به تفکیک استان‌ها اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج انتخابات، تعیین تکلیف کرسی های مجلس در 21 حوزه انتخابیه به مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم کشیده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان کهگیلویه و بویر احمد با 64.27 بیشترین آمار مشارکت را به ثبت رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تکلیف کرسی های مجلس دوازدهم در 21 حوزه انتخابیه در اردیبهشت ماه یعنی زمان برگزاری دور دوم انتخابات مشخص می شود.

وب‌گاه الف

با اعلام رسمی نتایج انتخابات مجلس دوازدهم، تکلیف کرسی های مجلس دوازدهم در 21 حوزه انتخابیه در اردیبهشت ماه یعنی زمان برگزاری دور دوم انتخابات مشخص می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان 88 منتخب مجلس ششم خبرگان رهبری، نام 48 نماینده فعلی که دوباره کاندیدا شده بودند دیده می شود، آماری که حکایت از تغییر 45 درصدی ترکیب مجلس خبرگان دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه جدید بارشی از بعدازظهر امروز (یکشنبه،13 اسفند) وارد کشور می‌شود و شدت بارش‌های آن منجر به صدور هشدار نارنجی برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شده است. سامانه جدید بارشی از بعدازظهر امروز (یکشنبه،13 اسفند) وارد کشور می‌شود و شدت بارش‌های آن منجر به صدور هشدار نارنجی برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شده است. کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه این سامانه بارشی از غرب کشور وارد می‌شود...