چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

این شیر 9 ساله که زاده باغ وحش مشهد است این روزها حال بهتری نسبت به 10 روز گذشته دارد. محمود قربان زاده افزود: این شیر 9 ساله که زاده باغ وحش مشهد است این روزها حال بهتری نسبت به 10 روز گذشته دارد. معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: بررسی دامپزشکان متخصص نشان داد که میزان گلبولهای سفید کروی شکل در بدن این گونه، اندکی زیاد است که نشان دهنده وجود عفونت بود ضمن این که در زمان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره داستان و شعر انقلاب در چهار بخش رمان بزرگسال، رمان نوجوان، مجموعه داستان و مجموعه شعر برگزیدگانش را شناخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ عبدالقائم شوشتری، استاد اخلاق و عرفان را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان 30 ساله معروف به «هیولای سیاه» که به اتهام آزار و اذیت زنان مسافر در مشهد دستگیر شده است و تاکنون تعدادی از شاکیان با مراجعه به اداره جنایی آگاهی خراسان رضوی، او را شناسایی کرده‌اند، در گفت وگویی کوتاه به سوالات رسانه ای درباره سرگذشت خود پاسخ داد. جوان 30 ساله معروف به «هیولای سیاه» که به اتهام آزار و اذیت زنان مسافر در مشهد دستگیر شده است و تاکنون تعدادی از شاکیان با مراجعه به...

خبرگزاری تسنیم

مدیر دوبلاژ سیما از پخش نوروزی فصل سوم «جومونگ» خبر داد؛ مرضیه برومند نسبت به پخش تیزر تبلیغاتی تلویزیونی واکنش نشان داد و سریال طنز «دایی‌جان» از اول اسفند در شبکه‌های نسیم و خراسان رضوی پخش می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد برجسته اخلاق و عرفان، آیت‌الله شیخ عبدالقائم شوشتری به محضر مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم، حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان و علاقمندان، خاندان مکرم شوشتری و سایر بستگان معزز و نیز مردم شریف استان‌های اصفهان و خراسان رضوی تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله شیخ عبدالقائم شوشتری استاد برجسته اخلاق و عرفان را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد برجسته اخلاق و عرفان، آیت‌الله شیخ عبدالقائم شوشتری را به محضر مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان و علاقه‌مندان، خاندان مکرم شوشتری و سایر بستگان معزز و نیز مردم شریف استان‌های اصفهان و خراسان رضوی تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله شیخ عبدالقائم شوشتری استاد برجسته اخلاق و عرفان را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: اگر انتخاب درستی صورت بگیرد، سرنوشت درستی برای پیشرفت کشور رغم می‌خورد. بعد خارجی مربوط به استقلال کشور می‌شود ابرقدرت های دیگر در دنیا در صورت مشارکت ما در تعیین سرنوشت خود نمی‌توانند در این حق دخالتی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور در فاصله سال‌های 1396 تا 1400، 18 هزار و 192 موتورسوار در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار مومنی اعلام کرد که با افزایش 6 درصدی شمار جانباختگان در 10 ماه نخست امسال، 17هزار و 500 جانباخته ناشی از حوادث ترافیکی جاده‌های کشور ثبت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: امسال 6 درصد تصادفات فوتی در آزادراه‌های کشور، 15 درصد در بزرگراه‌ها و 54 درصد در راه‌های اصلی اتفاق افتاده است.

خبرگزاری میزان

بیست و دومین دوره مسابقات سنگنوردی ماده سرعت جام فجر به میزبانی شهر همدان برگزار شد. در این دوره از مسابقات 32 سنگنورد برتر کشور از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، قزوین، کرمان و همدان به مدت یک روز در مجموعه سنگنوردی فرهاد همدان بایکدیگر رقابت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی، با کاهش مه‌گرفتگی و افزایش دید، پروازهای فرودگاه مشهد مجددا از سر گرفته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش دید افقی در سطح شهر مشهدمقدس و مه‌گرفتی، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد. مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش دید افقی در سطح شهر مشهدمقدس و مه‌گرفتی، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، حسن جعفری اظهار کرد: مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه...