چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: دمای میانگین فصل زمستان تا پایان بهمن‌ماه سال جاری بالاتر از حد نرمال بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعه (4 اسفند) به تدریج با نفوذ جریانات سرد به قلب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و وزش باد در گیلان و اردبیل آغاز می‌شود و در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی: پس از انجام کارشناسی اشیای کشف شده توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی، پرونده به همراه سه نفر متهم به مرجع قضایی ارسال شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسامی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

جمعه به تدریج و با نفوذ جریانات سرد به غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و وزش باد در گیلان و اردبیل آغاز می‌شود و در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه الف

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: برخی این سوال را مطرح می‌کنند که چرا رهبری فرمودند ما به قله نزدیکیم؟ تحلیل من این است که وقتی دشمن موانع زیادی را در مقابل ما گذاشته و ما از همه آنها عبور کرده‌ایم، دیگر ابزار فشاری ندارد؛ بنابراین حرکت ما می‌تواند سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

دبیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی از برگزاری مسابقات خانگی خوشه طلایی در شهر مشهد خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

محسن حیدری درمورد برگزاری دیدارهای تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه در مشهد اظهار داشت: با توجه به درخواست باشگاه خوشه طلایی ساوه، هیات فوتبال خراسان رضوی با انتقال بازی‌های این تیم به مشهد موافقت کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

یکشنبه گستره فعالیت سامانه در کل کشور خواهد بود، به طوری که در نواحی شرق اصفهان، جنوب سمنان و خراسان رضوی و شمال یزد وزش باد شدید پدیده غالب است و در سایر مناطق کشور بارش باران و برف و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور برای اغلب مناطق، امروز و فردا با افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ذر ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران و برف و وزش باد دور از انتظار نیست. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. در کلانشهرهای صنعتی تهران، اصفهان و مرکزی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و غبار محلی به ویژه در اوایل شب پیش‌بینی می‌شود. در ضمن، در ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران و برف و وزش باد دور از انتظار نیست. جمعه به تدریج و...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی حزب اعتماد ملی خطاب به الله کرم گفت: اگر کسی توان جذب افکار عمومی را ندارد، چرا به دیگران لگد می‌زند؟ خودتان می‌گویید در ادوار مختلف هر موقع اصلاح‌طلبان آمدند، رای بالا آوردند. دو سال پیش تمام امکانات را برای رای‌آوری آقای رئیسی بسیج کردید اما باز هم تعداد آرای او به هیچ کدام از اصلاح‌طلبان نرسید

وب‌گاه فرارو

«جمعه (4 اسفند) به تدریج با نفوذ جریانات سرد به قلب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و وزش باد در گیلان و اردبیل آغاز می‌شود و در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد. شنبه (5 اسفند) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای باند تبهکاری که از یک استان جنوبی به مشهد می‌رفتند، به طرز هولناکی از گردشگران خارجی در پوشش راهنما و مترجم زورگیری می‌کردند. اعضای باند تبهکاری که از یک استان جنوبی به مشهد می‌رفتند، به طرز هولناکی از گردشگران خارجی در پوشش راهنما و مترجم زورگیری می‌کردند. به گزارش عرشه آنلاین، حدود 3 روز قبل 3 گردشگر عرب‌زبان زمانی که از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد خارج شدند، با...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعه به تدریج و با نفوذ جریانات سرد به غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و وزش باد در گیلان و اردبیل آغاز می‌شود و در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سامانه بارشی از آخر هفته وارد کشور می شود.