چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت راه و شهرسازی، "فرح محمدی" افزود: پروژه‌های افتتاح شده شامل احداث ساختمان ایستگاه‌های هواشناسی و تاسیس انواع ایستگاه‌های هواشناسی، اقلیم‌شناسی و باران‌سنجی در مناطق فاقد ایستگاه است. وی اظهارداشت: با افتتاح این پروژه ها، تراکم شبکه ایستگاهی سازمان هواشناسی کشور در استان‌های نوار شمالی، نوار شرقی، نواحی مرکزی و نوار غربی کشور بهبود یافته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس این هشدار از امروز شنبه 5 تا دوشنبه 7 اسفند بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما و کولاک برف روی می‌دهد. این شرایط امروز استان های گیلان، غرب مازندران، نیمه شمالی فارس، ارتفاعات گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خراسان رضوی و شمال ایلام را در بر می‌گیرد. یکشنبه فعالیت سامانه بارشی گسترده‌تر شده و در استان‌های قم،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس راهور فراجا اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر کنند.

خبرگزاری تسنیم

پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ و کولاک برف از شنبه تا دوشنبه (5 تا 7 اسفند) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نسبت به فعالیت سامانه بارشی فراگیر اعلام کرد: بارش برف و باران با سطوح هشدار زرد و نارنجی اکثر استان های کشور را فرا می گیرد.

وب‌گاه الف

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ابتلای «ریشا» (شیر باغ وحش مشهد) به بیماری گفت: بیماری یک حیوان در باغ وحش طبیعی است اما اگر قصوری در نگهداری و درمان صورت گرفته باشد، برخورد جدی خواهد شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ابتلای «ریشا» (شیر باغ وحش مشهد) به بیماری گفت: بیماری یک حیوان در باغ وحش طبیعی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و گفت: هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه فرارو

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ابتلای «ریشا» (شیر باغ وحش مشهد) به بیماری گفت: بیماری یک حیوان در باغ وحش طبیعی است، اما اگر قصوری در نگهداری و درمان صورت گرفته باشد، برخورد جدی خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: بیماری یک حیوان در باغ وحش طبیعی است اما اگر قصوری در نگهداری و درمان صورت گرفته باشد، برخورد جدی خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ و کولاک برف از شنبه تا دوشنبه (5 تا 7 اسفند) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران در برخی از نقاط کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از پیش‌بینی هواشناسی درباره بارش باران و برف در جاده‌های اکثر استان‌های کشور خبر داد.