چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از پیش‌بینی هواشناسی درباره بارش باران و برف در جاده‌های اکثر استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی از بارش باران و برف در جاده‌های اکثر استان‌های کشور از رانندگان و مسافران خواست که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از میان 144 کاندیدای تایید صلاحیت شده ششمین دوره مجلس خبرگان نام 71 نفر در لیست سراسری مشترک جامعتین به چشم می خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امدادونجات در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش رگباری باران و کولاک برف، از آماده‌باش امدادگران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از رانندگان و مسافران خواست که حتما لباس گرم، غذای کافی و... را در طول سفر به همراه داشته و به توصیه‌ها و دستورات ماموران پلیس راه توجه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شیرانی با بیان اینکه بارندگی‌ها در غرب، شمال‌غرب، مرکز و شمال شرق بیشتر خواهد بود، گفت: آن دسته از رانندگانی که به هر دلیلی مجبور به انجام سفر هستند، باید ضمن کسب اطلاع از وضعیت راه ها از سلامت فنی خودرو به ویژه سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو و برف پاک کن و همراه داشتن زنجیر چرخ اقدام کنند. پر بودن باک خودرو در مبدا نیز بسیار مهم بوده و باید رعایت شود.

وب‌گاه فرارو

مسابقات قهرمانی کشور زنان کراسفیت کار در تهران برگزار شد و در پایان هدیه ویسی از استان البرز به عنوان اول دست پیدا کرد. همچنین زینب دهقان از یزد در رتبه دوم ایستاد و نگین نجفی از زنجان به همراه هیراد آزادمرد از تهران به عنوان مشترک سوم رسیدند. فاطمه احمدی از مازندران، زهرا محب حیدری از آذربایجان شرقی، مهسا احمدی از اصفهان، نگار ثامی از قزوین، زهرا امیری از فارس و فائزه حیدری از خراسان...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک از شنبه تا دوشنبه (5 تا 7 اسفند) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امدادونجات در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش رگباری باران و کولاک برف، از آماده‌باش امدادگران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک از شنبه تا دوشنبه (5 تا 7 اسفند) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران و تشدید این پدیده در غالب استان‌ها و احتمال یخزدگی و لغزندگی جاده‌ها و همچنین وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال کشور هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس هیات کشتی شهرستان تنکابن گفت: تماشای مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد جهان در این شهرستان برای شهروندان و علاقه مندان به این رشته ورزشی رایگان است.

وب‌گاه فرارو

محور چالوس مسیر (رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، از ساعت 6 صبح روز یکشنبه 13 اسفند تا ساعت 24 روز سه شنبه 15 اسفند، به دلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش رگباری باران و کولاک برف در سه روز آینده از آماده‌باش امدادگران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار هواشناسی در سطح نارنجی، گفت: طبق این هشدار، احتمال بارش رگباری باران، کاهش دما و وزش شدید باد و کولاک برف در روز شنبه پنجم اسفند، در استان‌های گیلان، غرب مازندران، نیمه شمالی فارس، ارتفاعات گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خراسان رضوی و شمال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی: سامانه بارشی که شنبه وارد کشور می‌شود تمام استان‌ها را دربر می‌گیرد بی سابقه ترین روز زمستان از فردا سراسر ایران را در بر می گیرد بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از عصر جمعه استان‌های گیلان. آذربایجان شرقی و غربی. خراسان رضوی. سیستان و بلوچستان. قم. اصفهان. بخش مرکزی البرز. ارتفاعات تهران. اردبیل. مرکزی. کردستان با شدت بارش برف و باران مواجه خواهند بود.