چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احداث 550 هزار مگاوات سامانه کوچک مقیاس سال گذشته مصوب شد، اما مشکل اعطای تسهیلات بانکی به گلوگاه توسعه این نیروگاه‌ها تبدیل شده و پیشرفت مطابق انتظارات پیش نمی‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درحالی که این روزها انتشار آگهی های جعلی در خصوص امتیازهای نهضت ملی مسکن به چشم می‌خورد که تمامی این آگهی ها تقلبی بوده و با آنها برخورد خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد: جاده‌های 6 استان کشور درگیر کولاک برف هستند و در آزادراه تهران - کرج - قزوین و محور تهران - شهریار ترافیک وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در برخی محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، زنجان، همدان و کردستان کولاک برف گزارش شده است.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی و ترافیکی سه‌شنبه شب 17 بهمن 1402 گفت: در برخی محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، زنجان، همدان و کردستان شاهد کولاک و برف هستیم.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور از کولاک برف در جاده‌های 6 استان کشور و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین و محور تهران - شهریار خبر داد.

وب‌گاه الف

دبیر هیأت نظارت انتخابات در خراسان رضوی گفت: تغییر در مدارک هویتی رای‌دهندگان، عدم ممهور شدن شناسنامه، حذف تعرفه ویژه نظارت، تغییر در تعداد اعضای شعب اخذ رأی و به رسمیت شناختن سامانه انتخاباتی جهت احراز وضعیت رای‌دهی افراد از مهمترین تغییرات مراحل انتخابات است.

وب‌گاه فرارو

معصومه صانعی طرقی از اهالی کاشمر در خراسان رضوی، متولد اول مهر 1277 بود که امروز با 126 سال سن به عنوان کهنسال‌ترین زن ایرانی در مشهد درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت جوی استان تهران، امروز با گذر موج ضعیفی از استان، آسمان نیمه ابری تا ابری، در پاره‌ای از نقاط به ویژه نواحی شمالی و غربی، کاهش بارش برف و باران و وزش باد، در ارتفاعات مه آلود، بارش برف و گاهی کولاک برف، پیش‌بینی می‌شود. سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع و طوفان. بارش برف در چند استان کشور هشدار داد. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طوفان و وزش شدید باد تهران را درگیر خواهد کرد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان لیگ فوتبال اسامی محرومان مرحله یک شانزدهم رقابت های فوتبال جام حذفی فصل 1403-1402 را اعلام کرد. سازمان لیگ فوتبال اسامی محرومان مرحله یک شانزدهم رقابت های فوتبال جام حذفی فصل 1403-1402 را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، بازیکنان و مربیانی که نام شان در زیر نوشته شده، در آخرین مسابقه تیم خود در جام حذفی فصل گذشته با دریافت کارت قرمز اخراج شده‌اند و به همین دلیل در این فصل مطابق...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزمون استخدامی «معلم ورزش» و «مشاور مدارس» سال آینده دوشنبه 27 فروردین 1403 برگزار می‌شود و نتایج اولیه آن نیز یک ماه پس از برگزاری آزمون به اندازه سه برابر ظرفیت برای شرکت کردن پذیرفته شدگان اولیه در ارزیابی تکمیلی اعلام می‌شود. آزمون استخدامی «معلم ورزش» و «مشاور مدارس» سال آینده دوشنبه 27 فروردین 1403 برگزار می‌شود و نتایج اولیه آن نیز یک ماه پس از برگزاری آزمون به اندازه سه برابر...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در راستای کنترل گرد و غبار منطقه قره قوم، تفاهم‌نامه و نشست‌های موثری به منظور مدیریت کانون قر قوم بین دو کشور انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل نخستین جشنواره ملی معروف از تمدید این جشنواره خبر داد.