چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا اسدی‌فرد، معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به ایجاد زیرساخت لازم توسط شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بهره برداری از توانمندی‌های فنی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی اظهار کرد: در راستای تلاش‌های صورت گرفته سال 1402 امکان اشتغال تخصصی 387 هزار نفر فراهم شد. همچنین بر اساس اطلاعات مالی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی گفت: 70 درصد کود‌های یارانه‌ای در قالب یارانه و حمایت دولت پرداخت می‌شود و کشاورز تنها 30 درصد بهای آن را می‌پردازد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت رشد و توسعه دانش‌بنیان‌ها، تعداد کل شرکت‌های دانش‌بنیان کشور با رشدی 17 درصدی نسبت به سال گذشته به 9560 شرکت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر راهبری شرکت ملی گاز کشور گفت: با افزایش دما مصرف گاز از عدد 640 به 612 میلیون متر مکعب رسید

وب‌گاه فرارو

آخرین تحقیقات و بررسی‌های میدانی حاکی از این است که تنها استان گیلان از تهدید فرونشست زمین مصون مانده و در این استان تا این تاریخ فرونشست زمین شناسایی نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان سال سوم و چهارم مقطع کارشناسی می توانند در آزمون مرحله غیر متمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال 1403 شرکت کنند. آزمون مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد دانشجویی کشور در رشته های «زبان و ادبیات فارسی»، «علوم جغرافیا»، «علوم اقتصادی»، «الهیات و معارف اسلامی»، «علوم تربیتی»، «حقوق»، «روان شناسی»، «علوم زمین»، «شیمی»، «فیزیک»،...

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین تحقیقات و بررسی‌های میدانی حاکی از این است که تنها استان گیلان از تهدید فرونشست زمین مصون مانده و در این استان تا این تاریخ فرونشست زمین شناسایی نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شیرانی درباره محدودیت‌های پیش‌بینی شده برای محور هراز گفت: در این محور و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و یکشنبه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین تحقیقات و بررسی‌های میدانی حاکی از این است که تنها استان گیلان از تهدید فرونشست زمین مصون مانده و در این استان تا این تاریخ فرونشست زمین شناسایی نشده است آخرین تحقیقات و بررسی‌های میدانی حاکی از این است که تنها استان گیلان از تهدید فرونشست زمین مصون مانده و در این استان تا این تاریخ فرونشست زمین شناسایی نشده است به گزارش عرشه آنلاین، در استان‌های کرمان، البرز، تهران، گلستان، قم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز یکشنبه (22 بهمن ماه) سامانه بارشی در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و نیمه غربی فارس فعال خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

در استان‌های کرمان، البرز، تهران، گلستان، قم و همدان نرخ فرونشست زمین در یک یا چند پهنه بالای 20 سانتی‌متر در سال است که بیشترین تهدید متوجه این استان‌هاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پایان راهپیمایی 22 بهمن در مشهد سخنرانی خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، وضعیت جوی و ترافیکی برخی از محورهای اصلی را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: برخی محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، زنجان و مرکزی با کولاک و برف همراه بوده است. وی افزود: همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران (پایانه کلانتری تا پل کلاک) و محور شهریار - تهران (اکثر مقاطع) قابل مشاهده است. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، وضعیت جوی و ترافیکی برخی از محور‌های اصلی را تشریح کرد.