چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

حضور نداشتن یک دونده در لیست مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، انتقاد مربی او و یک مسئول را به دنبال داشت و البته یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون نیز دلایل این عدم حضور را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کارخانه پنبه و دانه‌های روغنی که سهام آن با نماد «غدانه» در بورس عرضه شد. پس از موفقیت در استحصال روغن از انواع دانه‌های روغنی از جمله کنجد، هسته انگور، کانولا و دیگر حامل‌های روغن خط تولید پروتئین سویای انسانی نیز افتتاح شد. قند‌های در آیین افتتاح خط تولید پروتئین انسانی در نیشابور گفت: هلدینگ صبا در طرح توسعه کارخانه پنبه و دانه‌های روغنی با...

وب‌گاه الف

انتشار تصویر این شیر لاغر و بی‌جان در شبکه‌های اجتماعی باعث شد دوباره بحث بی‌توجهی به حیوانات در باغ وحش مشهد، سوءتغذیه و عدم رسیدگی مطلوب به آنها، در فضای مجازی و رسانه‌ها بالا بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشار تصویر از یک شیر لاغر و بی‌جان در باغ وحش مشهد واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار تصویر این شیر لاغر و بی‌جان در شبکه‌های اجتماعی باعث شد دوباره بحث بی‌توجهی به حیوانات در باغ وحش مشهد، سوءتغذیه و عدم رسیدگی مطلوب به آنها، در فضای مجازی و رسانه‌ها بالا بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه گرد و غبار ترکمنستان بیشتر متوجه ایران است، گفت: این گرد و غبار کمتر منابع زیستی و اقتصادی خودشان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و همین موضوع مذاکره با ترکمنستان را سخت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل روابط عمومی فدراسیون ووشو، مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر ووشو مردان گرامیداشت سردار دل‌های شهید حاج قاسم سلیمانی، صبح امروز (جمعه 20 بهمن‌ماه 1402) به میزبانی آکادمی ملی ووشو تهران پیگیری شد. در دیدار نهایی این پیکار‌ها دو تیم دانشگاه آزاد خراسان رضوی و پاس فراجا به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 11 بر 3مقابل حریف...

وب‌گاه گسترش

با تصویب حوزه دادستانی تهران، خرید کالاها، اقلام مصرفی، تجهیزات و ماشین‌آلات از پرداخت حق بیمه معاف شده است. دادستانی تهران در یک نامه پنج بندی به کمیته حقوقی قضائی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کمیسیون اصل 90 مجلس و سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که خرید کالاها، اقلام مصرفی، تجهیزات و ماشین‌آلات از پرداخت حق بیمه معاف می‌باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات بیمه سلامت گفت: بر اساس اطلاعات سامانه نسخه الکترونیک، پُرمصرف‌ترین داروهای کشور در سال جاری داروی بیماران قلبی و دیابتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد وحیدی گفت: در انتخابات و یا یک فرجه خاص، چون دانشگاه ها جزو امکانات دولتی محسوب می‌شوند اگر بنا باشد برای نماینده خاصی استفاده شود باید با عدالت همراه باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار مجیدرضا حسن زاده جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم و کمتر برخوردار همزمان با سالروز 45 طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح آبرسانی به 6روستا درشهرستان کلات استان خراسان رضوی با حضور مسولان استانی و مردم آن منطقه به بهره برداری رسید...

وب‌گاه گسترش

کشور ما با وجود بارش هایی که داشته است، همچنان با وضعیت کم آبی دست و پنجه نرم می کند.

وب‌گاه عصر ایران

محمدصادق معتمدیان که هم اکنون استاندار آذربایجان غربی است، پیش از این استانداری خراسان رضوی را بر عهده داشته است. وی همچنین مدیر اجرایی احیا و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه است.