دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز افت را تجربه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: در پی گزارشات مکرر مردمی و نیز رصد و پایش فضای مجازی در خصوص تولید و فروش البسه نامتعارف و توهین آمیز در ارتباط با محرم و ائمه اطهار «ع» و تحریف جوانان و نوجوانان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نرخ مصوب 50 نوع میوه و صیفی برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به صورت عمده اعلام شد، این نرخ‌ها ملاک قیمت‌گذری در خرده فروشی‌های سطح شهر است.

خبرگزاری مهر

مسئول فنی سامانه جامع گارانتی گفت: با توجه به مشکلات زیادی که در حال حاضر مردم در حوزه گارانتی خودرو دارند، سامانه جامع گارانتی امسال این حوزه را نیز پوشش خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز افت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار نسبت به دیروز عقب نشینی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید عشقی بیان کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص قانون برنامه پنج ساله هفتم کشور پیشنهادی را به مجلس محترم ارائه کرده است که به موجب آن تجدید ارزیابی تمام طبقات دارایی‌ها برای شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان الزامی شود. رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، این موضوع از چند جنبه ضروری به نظر می‌رسد که موضوع نخست...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس با یادآوری اینکه آمار جاماندگان سهام عدالت نزدیک به 20 میلیون نفر است، گفت: اضافه شدن 3 میلیون و 500 هزار نفر (از جامعه کمیته امداد و بهزیستی) به مجموع سهام عدالت جامعه هدف ما در سال گذشته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار کاهش را تجربه کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان بورس گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص قانون برنامه پنج ساله هفتم کشور پیشنهادی را به مجلس ارائه کرده است که به موجب آن تجدید ارزیابی تمام طبقات دارایی‌ها برای شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان الزامی شود.

وب‌گاه گسترش

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز دوشنبه دوم مرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 268 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 516 تومان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران سیر نزولی را در پیش گرفت.

خبرگزاری مهر

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بررسی مهمترین موانع جذب دانشجویان بین الملل، عوامل اداری، قانونی و ساختاری را مهمترین عامل این موضوع می داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز مسیر افت را دنبال کرد.