دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت سکه و دلار امروز در بازار تهران ریزشی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به دیروز افت را تجربه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل اندکی افت داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41,268 (چهل و یک هزار و دویست و شصت و هشت تومان) اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو_ ندا زارعی: افزایش قیمت مرغ به دلیل اینکه نقش پررنگی در سبد خوراکی خانوار دارد، مورد توجه مردم قرار گرفته و کمترین انتظار از ستاد تنظیم بازار و وزارت جهاد کشاورزی آن است که پاسدار قیمت مصوبی که خود برای این کالا تعیین کردند باشند. با وجود اینکه قیمت مصوب هر کیلو مرغ 73 هزار تومان تعیین شده بود اما هم اینک هر کیلو مرغ در پروتئینی‌های پایتخت با قیمت 100 تا...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس گفت: باید در برنامه هفتم توسعه تدبیری صورت گیرد که قیمت‌گذاری کالاهای اساسی طوری باشد که افزایش قیمت آن‌ها بیش از میزان افزایش حقوق‌ها نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیش از 14 هزار میلیارد تومان سود متعلق به 23 میلیون سهامدار از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه توسط سمات از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آغاز امروز قیمت دلار سیر کاهشی داشت و به 48,000 (چهل و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.42 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم پایین آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: فیبر علاوه بر حفظ وزن، می‌تواند در مهار قند خون، کنترل بیماری‌های قلبی، برخی سرطان‌ها و... کمک کند؛ پس مهم است منابع فیبر را در برنامه غذایی‌مان بگنجانیم

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در معاملات بازار عقب نشینی کرد و به 26,697,000 (بیست و شش میلیون و ششصد و نود و هفت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.73 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت دلار به مانند روز گذشته روند نزولی داشت و به 48,000 (چهل و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.42 درصدی را تجربه کرده است.