دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با راه‌اندازی سامانه املاک و مستغلات و انعقاد قراردادهای رایگان ما شاهد کاهش هزینه ها و بهبود وضعیت بازار هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی خبر داد و گفت: متهمین در قالب بیش از 15 صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی را با طرح‌های تبلیغ مواد مخدر، مشروبات الکلی و آیین شیطان‌پرستی، فرقه‌های ضاله و انحرافی به فروش می‌رساندند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی با انتقاد از افزایش قمیت مرغ گفت: پیش از این گفته می‌شد امکانات تولید وجود ندارد اما دیدیم سال گذشته که نرخ هر کیلو مرغ 63 هزار تومان تعیین شد، مرغ با نرخ 47 هزار تومان هم مشتری نداشت و تولیدکنندگان از مردم خواهش می‌کردند با این قیمت از آنها تهیه کنند. وی افزود: پس از این قیمت به 73 هزار تومان...

خبرگزاری مهر

در حال حاضر پس از تغییر سیاست‌های بانک مرکزی، نرخ ارز رسمی و آزاد بیش از 20 درصد اختلاف دارد که این اختلاف مشکلاتی ایجاد کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: متهمین در قالب بیش از 15 صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی با طرح‌های تبلیغ موادمخدرو مشروبات الکلی و آئین شیطان پرستی فرقه‌های ضاله و انحرافی را به فروش می‌رساندند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف با بیان اینکه نباید واردات برنج انجام می‌شد، گفت: حدود 1.7 میلیون تن واردات اضافی انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص قانون برنامه پنج ساله هفتم کشور پیشنهادی را به مجلس ارائه کرده است که به موجب آن تجدید ارزیابی تمام طبقات دارایی‌ها برای شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان الزامی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بورس گفت: سازمان بورس در خصوص قانون برنامه پنج ساله کشور پیشنهادی را به مجلس ارائه کرده است که به موجب آن تجدید ارزیابی تمام طبقات دارایی‌ها برای شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان الزامی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی و طلا در بازار نزولی شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز افت را تجربه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: در پی گزارشات مکرر مردمی و نیز رصد و پایش فضای مجازی در خصوص تولید و فروش البسه نامتعارف و توهین آمیز در ارتباط با محرم و ائمه اطهار «ع» و تحریف جوانان و نوجوانان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.