پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس انجمن شرکت‌های ترانسپورتی هرات افغانستان گفت: صادرات محصولات کشاورزی به خصوص میوه افغانستان از طریق ایران به دیگر کشورها آسان و به صرفه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هر اونس طلا با 0.4 درصد افزایش به 1984.68 دلار رسید، در حالی که معاملات آتی طلا با 0.4 درصد افزایش به 1987.25 دلار در هر اونس رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی از اضافه شدن حدود 100 هزار میلیارد تومان به پایه پولی در سال 1400 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: هدیه‌ای که اردوغان به امیر قطر و ولیعهد سعودی داد روشن می‌کند تحریم‌های ایران برای کدام کشور نعمت است و برای چه کسی بحران ایجاد کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا در نواحی شمالی کشور افزایش نسبی دمای هوا را خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان کشوری با یک میلیون و 630 هزار نفر مطالبه جدی خود را همسان‌سازی یا متناسب‌سازی حقوق می‌دانند موضوعی که بارها از سوی مدیران این صندوق برای اجرایی شدن آن تاکید شده اما مهمترین مساله تأمین بار مالی آن با حدود 9 هزار میلیارد تومان برای این موضوع و برخی دیگر از مطالبات بازنشستگان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی هم امروز با 100هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به 27میلیون و 400 هزار تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اطلاعات در 26 تیر 1352 آماری از دادگاه‌های خانواده در تهران منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس، پیشنهادی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی تصویب شده و قرار است این لایحه در قالب پیشنهاد و مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم داده و در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین‌اجتماعی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوب شده که به نظر می‌رسد همسان‌سازی جدیدی در راه خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یک مسئله مهم در بسیاری از کشورها، از جمله ایران، است. این مفهوم به تعادل دادن و هماهنگ کردن حقوق بازنشستگان در سطح مختلف و در طول زمان اشاره دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت سکه امامی امروز با 100هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به 27میلیون و 400 هزار تومان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: ترافیک سنگین در برخی مقاطع محورهای شمالی کشور گزارش شده است.