پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی را در خصوص شناسایی کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی مربوط به مصوبه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و سوخت صنایع ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد که در روزهای آینده احتمالا قربان‌زاده از سازمان خصوصی‌سازی جدا خواهد شد و به عنوان مشاور وزارت اقتصاد معرفی می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

: با پذیرش درخواست اعاده دادرسی ولی‌الله سیف و احمد عراقچی در پرونده مربوط به مداخله ارزی در بازار فردایی، حکم این دو به همراه دیگر افراد درگیر در این پرونده، نقض شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد مناطق ویژه فرهنگی را یکی از ضروریات ایجاد هویت ایرانی - اسلامی بیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از صدور حکم دادگاه علیه سیف و عراقچی به همراه چند نفر دیگر در پرونده اخلال ارزی و مداخله در بازار فردایی ارز، در خواست اعاده دادرسی ارائه شد و در نهایت مورد پذیرش قرار گرفت.

وب‌گاه منیبان

محکومیت ولی الله سیف، احمدعراقچی و برخی دیگر از مدیران و کارکنان بانک مرکزی نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه همعرض ارجاع شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجید عشقی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی وضعیت بورس مناسب می‌شود؟، بیان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به گزاراشات 3 ماهه‌ای که منتشر می‌شود، از این پس نگرانی خیلی جدی نداریم، امیدواریم پیگیری ما زودتر جواب دهد و بتوانیم به جمع‌بندی برسیم اما از آنجا که تصمیم یک نفر نیست و باید مراحلی طی شود، نمی‌توان برای آن زمان تعیین کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس گفت: در خصوص شناسایی کد‌های مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی مربوط به مصوبه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها فعلاً و صرفاً تا این مرحله از بررسی‌ها، تعداد 21 کد مظنون به استفاده از اطلاعات شناسایی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز رای شعبه اول دیوان عالی کشور را که 4روز قبل صادر شده، محکومیت آقایان ولی الله سیف، احمدعراقچی و برخی دیگر از مدیران و کارکنان بانک مرکزی نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه هم عرض ارجاع داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: هدیه‌ای که اردوغان به امیر قطر و ولیعهد سعودی داد روشن می‌کند تحریم‌های ایران برای کدام کشور نعمت است و برای چه کسی بحران ایجاد کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: جالبه! رئیس جمهور هم مسئولیت راه اندازی مجدد روش گشت ارشاد را به عهده نمی‌گیرد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز افت محدودی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز افت کرد.