پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: مصرف آزادانه میوه، بدون اصلاح شیوه زندگی، باعث کاهش وزن موثر نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی یکشنبه گذشته رئیس‌جمهور ضمن انتقاد از افزایش قیمت محصولات خودروسازان خصوصی توسط شورای رقابت، خواستار پیگیری ویژه در این مورد شده بود که عصر روز سه‌شنبه شورای رقابت در بیانیه‌ای از تصمیم خود برای رشد قیمت خودروهای مونتاژی دفاع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین با 1 درصد کاهش به 29هزار و 856 دلار رسید، اتر نیز با 1 درصد کاهش به 1896 دلار رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی در یادداشتی به بیان چرایی و اهمیت اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و همچنین وظایف و اقدامات بانک مرکزی در شرایط کنونی پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شکی نیست که افراد مبتلا به نقرس باید از رژیم غذایی خاصی پیروی کنند. برخی غذاها ممکن است با افزایش سطح اسید اوریک باعث حمله شوند.

وب‌گاه گسترش

تولید در کارخانه‌های ایالات متحده به طور غیرمنتظره‌ای در ماه ژوئن کاهش یافت، اما در سه ماهه دوم با افزایش سرعت تولید وسایل نقلیه موتوری پس از دو کاهش متوالی سه ماهه، دوباره بازگشت.

وب‌گاه فرارو

وظایفی از جمله مسوولیت هماهنگی معاونان و روسای سازمان های تابعه وزارت اقتصاد به قربان‌زاده سپرده شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نکته مهم بازار سکه این بود که قیمت خرید این فلز گران بهای داخلی 28 تیرماه مرز 27 میلیونی را از دست داده بود و بر روی پله نهم کانال 26میلیون تومان ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با کاهش 2.66 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 16 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آغاز ماه محرم سایه سنگین رکود بر معاملات مسکن تابستانی شهر تهران آشکار شده و معامله گران این بازار مثل سنت هر ساله به خرید و فروش بی میل شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس آماری که به تازگی منتشر شده است، فروش مسکن در چین در فاصله ماه های ژوئن و مه بیشترین کاهش ماهانه را بر اساس زیربنا در سال‌جاری ثبت کرده است. سرمایه‌گذاری در بخش املاک این کشور نیز کاهش یافته است، به طوری که لزوم ارائه محرک های بیشتر برای تقویت بهبود اقتصادی چین را برجسته می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در میان چالش‌های متعدد سیاستگذاری «کلیدواژه‌ای» تکرار می‌شود که تایید می‌کند بسیاری از مشکلات این روزهای ما، یک نخ تسبیح مشترک دارد. این عناوین را با هم مرور کنیم «تعیین قیمت خودرو در شورای رقابت»، «تعیین قیمت خوراک پتروشیمی‌ها»، «تعیین قیمت تضمینی گندم»، «شایعه تعیین نرخ جدید برای بنزین»، «تعیین قیمت جدید برای معاملات دلار و بازگشت ارز صادراتی» و...