پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در پیشنهادات برنامه هفتم توسعه، موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را آوردیم که بر اساس آن باید حقوق بازنشستگان معادل 90 درصد حقوق شاغلان هم رتبه‌شان شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهای پایانی ماه بازار با کمبود ریال مواجه می شود. در شرایط فعلی در کنار کمبود ریال، به نظر می رسد شروع مراسمات محرم نیز بر سطح تقاضا در بازار طلا و سکه اثر گذار باشد‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازنشستگان کشوری با یک میلیون و 630 هزار نفر مطالبه جدی خود را همسان‌سازی یا متناسب‌سازی حقوق می‌دانند موضوعی که بارها از سوی مدیران این صندوق برای اجرایی شدن آن تاکید شده اما مهمترین مساله تأمین بار مالی آن با حدود 9 هزار میلیارد تومان برای این موضوع و برخی دیگر از مطالبات بازنشستگان است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

روایت ترور ناصرالدین شاه در کاخ گلستان، اعطای وام 20 میلیون تومانی به مسافران همدان، برگزاری همایش بیمارستان ها و مراکز درمانی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه انگلیس گفت: ما موضعی سخت و مستحکم در قبال ایران اتخاذ کرده‌ایم. اقدام‌های ما در واکنش به رفتار آنهاست و اگر خوششان نمی‌آید، می توانند و باید رفتار خودشان را تغییر بدهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانشجو

هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از حضور مهدی نصیری، مدیرمسئول سابق کیهان بر مزار مهسا امینی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تازه ترین قیمت مسکن در نقاط مختلف تهران در جدول زیر آمده است.

وب‌گاه عصر ایران

در تازه‌ترین مصادره شرکت های غربی، ولادیمیر پوتین روز یکشنبه فرمان مصادره نمایندگی و شرکت‌های تابعه دنون (Danone)، لبنیات‌سازی فرانسوی و نیز شرکت کارلزبرگ (Carlsberg)، آبجوسازی دانمارکی را صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از گزارش تورم انگلیس، پوند در برابر یورو و دلار سقوط کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقال حقوق بازنشستگی در زمان حیات یکی از موضوعاتی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.