پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با توجه به وقوع توفان در محورهای جنوبی کشور مسافران حتما احتیاط کنند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به پرداخت وام‌ها در بخش‌های مختلف، گفت: شعبه‌های این بانک طی چهار ماه سال 1402 به میزان 10 هزار میلیارد تومان وام ازدواج به متقاضیان پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه این هفته به پیروی از قیمت دلار، روندی نوسانی را پشت سر گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در پیشنهادات برنامه هفتم توسعه، موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را آوردیم که بر اساس آن باید حقوق بازنشستگان معادل 90 درصد حقوق شاغلان هم رتبه‌شان شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در زنجان، قزوین، استان‌های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، البرز و تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وضعیت فروش نفت ایران از پاییز 1400 تا اواخر 1401، به گواه گزارش آماری بانک مرکزی، از بالا رفتن درآمدهای نفتی کشور حکایت دارد.

وب‌گاه گسترش

به نظر می‌رسد که تأثیر ایلان ماسک بر قیمت رمزارز دوج کوین (DOGE) در حال کاهش است؛ زیرا توییت اخیر وی در مورد اشاره به دوج کوین نتوانست حرکت قابل‌توجهی در قیمت این میم کوین ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: برای خرید یک واحد خانه در ونک به حداقل 7 میلیارد و 600 میلیون و حداکثر 17 میلیارد و 110 میلیون تومان، بودجه نیاز دارید تا مالک یک واحد 63 تا 120 متری شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره برنامه دولت درباره همسان‌سازی در برنامه هفتم توسعه توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برپایه آمارهای بانک مرکزی در سال گذشته بدهی خارجی ایران به عنوان یکی از شاخص‌های مهم 27 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در خصوص گران فروشی بلیت و یا عدم عرضه آن با هیچ بخشی در این حوزه تعارف نداریم و در صورت مشاهده به سرعت با آنها برخورد می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق بازنشستگان معادل 90 درصد حقوق شاغلان می‌شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعالان بازار می گفتند اگر دلار حمایت مهم 48 هزار و 200 تومان را از دست دهد احتمال برگشت آن به کانال 47 هزار تومان محتمل است. در شرایط کنونی دلار حمایت 47 هزار و 900 تومان را پیش رو دارد و اگر آن را از دست بدهد، می‌تواند به سمت کف قیمتی سال 1402 یعنی 46 هزار و 700 تومان حرکت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از انجام اقدامات لازم برای واردات 2000 دستگاه اتوبوس بین شهری، ویژه ایام اربعین 1402 خبر داد.