شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت کار خبر داد: پیش نویس دستورالعمل بهبود فضای کسب و کار اختصاصی رسته کسب و کارهای اولویت دار در مناطق مرزی توسط هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار آماده و در حال اجرا است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه سرپرست جدید مرکز آمار ایران منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تورم یک پدیده پولی است ولی راهکار کنترل آن در ایران از دید «پیمان مولوی» کارشناس مسائل اقتصادی تنها به اعمال سیاست‌های پولی و اقتصادی محدود نمی‌شود بلکه کنترل تورم از طریق اعمال همزمان راهکارهای سیاسی و اقتصادی امکان‌پذیر است.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران وضعیت عجیبی پیدا کرده و گسترده شدن ترس در میان سرمایه گذاران، منجر به سقوط شاخص ها شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مهرداد بذرپاش» در جلسه ستاد هماهنگی سفر‌های اربعین که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن بررسی گزارش عملکرد سال گذشته سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در ایام اربعین و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده برای سال جاری، بر رفع موانع و مشکلات سال‌های گذشته و بهبود خدمات برای ایام اربعین سال 1402 تاکید کرد. وزیر راه و شهرسازی...

خبرگزاری دانشجو

احدآزادی خواه عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره افزایش قیمت مرغ در روز‌های گذشته اظهارکرد: در زمینه قیمت مرغ از دو متغیر نباید غافل شویم؛ اولین اینکه دولت بعد از حذف ارز ترجیحی به مردم این قول را داد که یارانه را به انتهای زنجیزه مصرف به عنوان کالابرگ الکترونیکی به دست مردم برساند. وی افزود: این موضوع به معنی این است که قدرت خرید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (دوشنبه 26 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی...

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس جهت رفع ایرادات وارده در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مثل دیروز رسیدگی به لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را دستورکار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی تغییرات مدیریتی در این سازمان را تکذیب کرد.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس مسائل بین المللی معتقد است که اگر توافقی میان ایران و آمریکا صورت گیرد، طرفین از نتایج مثبت آن بهره مند می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، برکناری مدیرعامل این سازمان را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورس تهران وضعیت عجیبی پیدا کرده و گسترده شدن ترس در میان سرمایه گذاران، منجر به سقوط شاخص ها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: امروز قیمت دلار متاثر از سیگنال‌های معامله‌گران کاهشی بازار در شب گذشته، کانال 49 هزار تومانی را بعد از یک ماه از دست داد. بازیگران ارزی معتقدند بازار خالی از سیگنال منفی است و زمزمه‌هایی از توافق موقت نیز به گوش می‌رسد.