شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز برای برخی از استان‌های کشور از جمله گیلان، مازندران، اردبیل و... رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور وارد یاسوج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با اوج گرفتن سفرهای تابستانی، بسیاری از مسافران عنوان می‌کنند که ظرفیت خالی در بخش های مختلف حمل و نقلی وجود ندارد و در خرید بلیت ناوگان عمومی با مشکل مواجه شده‌اند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفعال واشنگتن در ارائه تضمین های امنیتی به پادشاهی های خلیج فارس، بستر را برای نزدیکی این گروه از بازیگران به چین هموار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: به دنبال برخی اخبار مثبت از مذاکرات که روز شنبه منتشر شد؛ روند کاهشی ابتدا در معاملات فردایی همان روز آغاز شد و روز گذشته نیز با شدت بیشتری ادامه یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: انفعال واشنگتن در ارائه تضمین های امنیتی به پادشاهی های خلیج فارس، بستر را برای نزدیکی این گروه از بازیگران به چین هموار کرده است.

وب‌گاه گسترش

طبق آمارهای منتشرشده از شاخص قیمت دلاری کالاهای صادراتی و وارداتی کشور در سال 1401، وضعیت این شاخص در سال 1401 نسبت به سال 1400 بهبود یافته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

تالار محصول‌های صنعتی و معدنی میزبان عرضه 31 هزار تن آهن اسفنجی بریکت، 5 هزار و 100 تن شمش آلومینیوم، 5 هزار تن هیدروکسید آلومینیوم، 5 هزار تن مس کم عیار و یک هزار و 500 تن ورق سرد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالان بازار می گفتند یکی از دلایل عقب نشینی قیمت دلار در بازار امروز ناشی از نوسان کاهشی نرخ حواله درهم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، صندوق‌های املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کنند تا افراد دارای سرمایه خرد و علاقمند به حوزه مسکن نیز بتوانند در این فاز سرمایه‌گذاری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واژگانی مانند رکود و رخوت و آشفتگی، مرتبط ترین کلماتی هستند که رنگ و رخسار این روزهای تالار شیشه‌ای را مخابره می‌کنند. حجم و ارزش معاملات، هرچه که جلوتر می‌رویم ارقام نازل تری نسبت به روزهای ابتدای سال ثبت می‌کنند. کفه ترازوی تغییر مالکیت نیز در چند وقت اخیر همواره به سمت پورتفوی حقوقی ها سنگینی کرده است و در سمت مقابل، سرمایه گذاران حقیقی در صندوق‌های با درآمد ثابت، خالص خرید مثبت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همایش دو روزه «فرصت‌های ایران عصر دیجیتال» روز گذشته در محل سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد آغاز به کار کرد. این رویداد که به همت مجموعه رهنمان به مدیریت فرهاد نیلی برگزار می‌شود، قرار است میزبان کارشناسان، مدیرانی از بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، کسب‌و کارهای استارت‌آپی، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان به حوزه اقتصاد دیجیتال باشد. نیلی در یکی از سخنرانی‌های ابتدایی این رویداد با تاکید...