شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس جهت رفع ایرادات وارده در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مثل دیروز رسیدگی به لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را دستورکار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی تغییرات مدیریتی در این سازمان را تکذیب کرد.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس مسائل بین المللی معتقد است که اگر توافقی میان ایران و آمریکا صورت گیرد، طرفین از نتایج مثبت آن بهره مند می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، برکناری مدیرعامل این سازمان را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورس تهران وضعیت عجیبی پیدا کرده و گسترده شدن ترس در میان سرمایه گذاران، منجر به سقوط شاخص ها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: امروز قیمت دلار متاثر از سیگنال‌های معامله‌گران کاهشی بازار در شب گذشته، کانال 49 هزار تومانی را بعد از یک ماه از دست داد. بازیگران ارزی معتقدند بازار خالی از سیگنال منفی است و زمزمه‌هایی از توافق موقت نیز به گوش می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای اربعین بر ضرورت افزایش تعداد قطارها، پروازها و اتوبوس با هدف افزایش ظرفیت جابجایی زائران اربعین تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: هنر دولت این است که در سیاست خارجی غیر قابل پیش بینی باشد و در اقتصاد و معیشت قابل پیش بینی اما حالا کار بر عکس شده و همه می توانند حدس بزنند موضع ایران در قبال فلان موضوع چیست. اما نمی دانیم قیمت تن ماهی تا چه حد گران خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان دلیجان گفت: 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی برای تکمیل باند دوم محور دلیجان - نراق تخصیص یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز برای برخی از استان‌های کشور از جمله گیلان، مازندران، اردبیل و... رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور وارد یاسوج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با اوج گرفتن سفرهای تابستانی، بسیاری از مسافران عنوان می‌کنند که ظرفیت خالی در بخش های مختلف حمل و نقلی وجود ندارد و در خرید بلیت ناوگان عمومی با مشکل مواجه شده‌اند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفعال واشنگتن در ارائه تضمین های امنیتی به پادشاهی های خلیج فارس، بستر را برای نزدیکی این گروه از بازیگران به چین هموار کرده است.