شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تشکیل کارگروه تنظیم و کنترل بازار بازار املاک و مستغلات استان خبر داد و گفت: گشت‌های مشترک برای ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک در سطح شهرهای مازندران به ویژه در شهر ساری مرکز استان در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس کشاورزی گفت: ایجاد وزارتخانه جدید بازرگانی می تواند به تولید و صادرات باهم کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کجای سیستم بانکی ما شبیه بانک های معتبر روز دنیاست که این یک مورد هم باید مانند آنها باشد؟ شفافیت مالی شان؟ اتصال شان به سامانه های بین المللی بانکی؟ تسهیلات آسان شان؟ بهره های اندک شان؟ یا چی شان؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تارا یکی از جدیدترین خودروهای ایران‌خودرو است که نسخه ایرانیزه‌شده پژو 301 محسوب می‌شود و علی‌رغم داشتن امکانات قابل‌قبول، متأسفانه در دورانی معرفی شد که بسیاری از مردم توان خرید نقدی خودروهای داخلی را ازدست داده بودند. در شرایط فعلی بازار خودرو، همراه مکانیک فرصت ویژه‌ای را فراهم کرده که تا آخر تیرماه با کمک آن می‌توانید این خودروی داخلی محبوب را به‌صورت قسطی و با شرایط ویژه بخرید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: دو هشدار سطح نارنجی برای وزش باد شدید و بارش باران در بسیاری از مناطق کشور تا اواسط هفته صادر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با ارتباط تلفنی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری درباره نسخه جدید تفاهم نامه پزشکی خانواده حضور داشت، اظهار داشت: یکی از اتفاقات خیلی خوب در نظام سلامت بحث ارائه خدمات در حوزه پیشگیری و موضوع خود مراقبتی بوده است و یکی از مهمترین و درست‌ترین محل‌ها برای ارائه این خدمات،...

وب‌گاه عصر ایران

مسعود نیلی: راه دیگری به غیر از تورم در وضعیت کنونی برای متمول و ثروتمند شدن افراد وجود ندارد. برخی افراد سوار بر تورم، کسانی هستند که زمانی پس‌انداز کوچکی داشته و توانسته‌اند با خرید دارایی‌هایی همچون خودرو، زمین یا مسکن ثروت خود را افزایش دهند. این موارد پیامد سیاست‌های مقابله با تورم هستند.» بنابراین بدیهی است که نیروی پرتوانی در مسیر اصلاحات مبتنی بر کنترل نقدینگی سنگ‌اندازی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار دیروز وارد کانال 48 هزار تومان شد و امروز تا نیمه روز به نیمه کانال 48 هزار تومان رسیده است. علت کاهش قیمت دلار چیست و قیمت تا کجا نزولی می‌شود؟

وب‌گاه عصر ایران

وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز امکان واریز وجه علی الحساب برای منتخبان مادر که اولویت دریافت خودروی شاهین در پاییز و زمستان 1402 دریافت کرده‌اند، فراهم شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از 2برابر شدن مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده در شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده درخواست بلک‌راک (BlackRock)، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه در جهان، برای راه‌اندازی یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین را پذیرفته است. این رگولاتور یک روز قبل از آن، برنامه مشابه دیگری را برای شرکت بیت‌وایز (Bitwise) پذیرفته بود.

وب‌گاه گسترش

با توجه به افزایش قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP)، بیت کوین هم در تاریخ 13 ژوئیه فشار خرید شدیدی را تجربه کرد. با یک کندل قوی و صعودی، خریداران مقاومت قیمتی در محدوده 31,500 دلار را شکسته و معامله‌گران منتظر را برای ادامه روند صعودی وسوسه کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته پایانی تیر با افزایش قیمت گوشت چرخ کرده مرغ و کاهش قیمت تخم مرغ همراه بود.

وب‌گاه فرارو

بازیکن ملی پوش جدید استقلال با نقد نشدن چک پرداختی باشگاه به این مهاجم، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند!