شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

شرایط کنونی سبب شده تا شاهد بازنشستگی تعداد بسیاری از مستخدمین دولت با سن حدود 50 سال باشیم و به عبارت دیگر شاهد پدیده بازنشستگان جوان هستیم که به تشدید ناترازی‌های صندوق بازنشستگی منجر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند رو به ریزش قرار گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل با از دست دادن 49 هزار و 593 واحد به رقم 2 میلیون و 21 هزار و 296 واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن با از دست دادن 19 هزار و 515 واحد به رقم 708 هزار و 496 واحد رسید. ارزش روز بازار به بیش از 7 میلیون و 332 هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز بیش از 8.2 میلیارد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی «دستورالعمل وجوه اداره شده (ریالی)» را با رویکرد همگرایی موضوعات مرتبط با وجوه اداره شده پس از تصویب در جلسه مورخ شورای پول و اعتبار 30/3/1402 به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

محمود نجفی‌سهی - فعال حوزه صنعت

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 27 میلیون و 450 هزارتومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با اتمام عملیات حج و اضافه‌شدن تعدادی هواپیما ظرفیت پروازهای داخلی افزایش می یابد.

وب‌گاه 55 آنلاین

با وجود هشدار 61 اقتصاد دان در 30 خرداد سال گذشته، حذف ارز ترجیحی اجرایی شد. در یک سالگی اجرایی شدن این طرح رسانه‌های دولتی و ابسته به دولت که تا پیش از این موافق این طرح بودند، یک به یک به ردیف منتقدان نتایج این طرح که تورم و کاهش قدرت خرید روز افزون است، اضافه می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن ملی پوش جدید استقلال با نقد نشدن چک پرداختی باشگاه به این مهاجم، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بین آپارتمان‌های یک خوابه که در تهران برای فروش عرضه شده متراژهایی بین 40 تا 55 متر دیده می‌شود و نرخ‌ها از 1.5 میلیارد تومان تا بیش از 4 میلیارد تومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز 90 درصد بازار سرمایه به عبارتی 623 نماد در وضعیت قرمز (منفی) و تنها 10 درصدی بازار یعنی 78 نماد در محدوده مثبت معامله شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 322 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 24 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 27 میلیون و 450 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 15 میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی 10 میلیون تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون تومان تعیین شده...

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 25 تیر) با 49 هزار و 593 واحد کاهش، در ارتفاع 2‌میلیون و 21 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با 49 هزار و 593 واحد کاهش معادل دو و 39 صدم درصد به دو میلیون و 21 هزار و 296 واحد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ بر اساس نرخنامه این سازمان قیمت سبزیجات در میادین میوه و تره بار، در سه ماه (فروردین، اردیبهشت و خرداد) به طور متوسط 31 درصد ارزان‌تر از سطح شهر بوده است. انواع میوه نیز در سه ماه ابتدایی سال 1402 در میادین میوه و تره بار، نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر، 46 درصد پایین‌تر است. قیمت انواع...

وب‌گاه مشرق نیوز

با گذشت 12 سال پس از تشکیل وزارت صنعت، معدن و تجارت با مصوبه مجلس، این بار نمایندگان به تشکیل وزارت بازرگانی و انتزاع آن از صنعت و معدن رای دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران 49 هزار واحد پایین‌تر ایستاد و تا سطح 2 میلیون و 21 هزار و 296 واحد پایین آمد.