شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه فرارو

بازیکن ملی پوش جدید استقلال با نقد نشدن چک پرداختی باشگاه به این مهاجم، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد ودارایی گفت: نتایج کمیسیون‌های مشترک ایران و چین با اولویت‌های سرمایه گذاری برخی از وزارت خانه‌ها در این حوزه اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد 5 ماه پس از سفر رئیس جمهور کشورمان به چین، به این کشور سفر کرده و کمیسیون اقتصادی دو کشور پس از 4.5 سال تشکیل شده است. بنابراعلام خاندوزی، توافقات سفر رئیس‌جمهور به پروژه‌های کاملا مشخص تبدیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از 2برابر شدن مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده در شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن مددکاری ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آنها پرداخت و گفت: کودکان کار 20 برابر مستمری والدینشان درآمد دارند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت مترو تهران جزئیات جدیدی از راه‌اندازی خط مترو پرند را اعلام کرد و گفت: مشکل تأمین منابع مالی ایستگاه پرند بر عهده دولت بود که برطرف شده و ساختمان آن پیشرفت فیزیکی بالایی دارد و تکمیل عملیات برق‌رسانی آن در حال انجام است.

وب‌گاه گسترش

بازیکن ملی پوش جدید استقلال با نقد نشدن چک پرداختی باشگاه به این مهاجم، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرخ حواله درهم نیز که روز گذشته در برابر کاهش قیمت مقاومت کرده بود امروز تسلیم شد و به سمت پله های پایین تر حرکت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ جلال بهرامی با اعلام اینکه اعتبار امسال بخش مترو، چهار هزار و 260 میلیارد تومان است و در برنامه چشم‌انداز، این عدد بیش از 20 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، گفت: البته برای تکمیل خطوط مترو به 61 هزار میلیارد تومان نیاز داریم. وی با اشاره به اینکه در برنامه چشم‌انداز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس تهران 49 هزار و 593 واحد معادل 2.39 درصد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد که رهبران اتحادیه اروپا و بانک مرکزی اروپا بر سر طرحی که هدف آن استفاده از سود دارایی‌های بلوکه شده روسیه است، دچار اختلاف نظر شدیدی هستند.

وب‌گاه الف

معاون وزیر راه و شهرسازی از 2 برابر شدن مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده در شهر تهران خبر داد و گفت: این وام به 120 میلیون تومان افزایش یافت.