شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اجرای کامل همسان‌سازی، متناسب‌سازی و پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان اعلام شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مقرر شد از ماه آینده به تدریج هر کدام از پروژه‌هایی که مورد توافق روسای جمهور ایران و چین قرار گرفته بود، اجرایی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی توئیت زده بود که "طالبان به حقابه، کویت به میدان گازی، آذربایجان به خطوط مرزی و عراق به دلارهای گازی طمع دارند، چین نفتمان را غارت میکند و با مکر روسیه درگیر جنک اوکراین می‌شویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات افزایش حقوق و مستمری، یارانه نقدی و بهره‌مندی از مزایای بازنشستگی مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص، جایگاه آرای هیات انتظامی بانک مرکزی و غیر قابل تجدید نظر بودن این آرا را تایید کرد.

وب‌گاه فرارو

محققان دریافته‌اند که مصرف 6 غذای کلیدی می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی خطر بیماری قلبی کاهش دهد. این تحقیق، بر اهمیت میوه‌ها، سبزیجات، حبوبات، آجیل، ماهی و محصولات لبنی تاکید دارد.

خبرگزاری مهر

هفته پایانی تیر با افزایش قیمت گوشت چرخ کرده مرغ و کاهش قیمت تخم مرغ همراه بود.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران فهرست 239 ماده خام و نیمه خام مشمول عوارض صادراتی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

محمدجواد لاریجانی می‌گوید رونمایی ظریف از توجیهش درباره ترکمانچای اتفاق مهمی بود و می‌توان گفت منطق توجیه برجام و ترکمانچای از دیدگاه آنان یک چیز است.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی از 2 برابر شدن مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده در شهر تهران خبر داد و گفت: این وام به 120 میلیون تومان افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ حواله درهم که روز گذشته در برابر کاهش قیمت مقاومت کرده بود امروز تسلیم شد و به سمت پله های پایین تر حرکت کرد. قیمت درهم در امروز با گپ منفی 90 تومانی راهی بازار شد و در نیمه ظهر امروز 160 تومان کاهش نسبت به عصر دیروز در حدود 13 هزارو660 تومان به فروش رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان اینکه گردش مالی بازار لوازم خانگی حدود 6.5 میلیارد دلار است، گفت: 65 تا 70 درصد کالاهای لوازم خانگی در داخل ساخته می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس هاشمی امروز در نشست خبری بررسی چالش‌های لوازم خانگی، اظهار داشت: سهم کل صنعت لوازم خانگی از GDP کشور 13 درصد است، اما مالیاتی که صنعت پرداخت می‌کند نزدیک به 67 درصد کل مالیات کشور است؛ با توجه به اینکه باید به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کنیم قطعا حمایت از صنعت و توسعه پایدار اهمیت ویژه‌ای دارد و باید برای توسعه متوازن همه چیز با هم همخوانی داشته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه امینی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع در دانشگاه خوارزمی حضور یافتند و از زیر ساخت‌های رفاهی دانشجویی در راستای مرتفع نمودن نواقص و کاستی‌های موجود در این مجموعه بازدید کردند. گنجی حین بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی برادران و خواهران واقع در محوطه دانشگاه، در جریان روند...