یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز نمادهای فارس، کگل و ومعادن نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب دشت آزادگان گفت: رییس شورای شهر بستان (از توابع شهرستان دشت آزادگان) در ادامه مبارزات دستگاه قضایی با فساد اداری، با دستور قضایی بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریزش معدن زغال سنگ در شهرستان زرند کرمان موجب کشته شدن یک معدنچی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رسانه‌ای نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان تاکید کرد: شایعات ممنوعیت و محدودیت عزاداری محرم توسط طالبان، کذب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اهمیت حوزه رمز ارز و دارایی‌های دیجیتال بسیار واضح و غیر قابل انکار است. گواه این ادعا ورود سیستم بانکی به این حوزه از سال 2019 و طراحی و پی‌ریزی 2 شبکه ملی رمز ارز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک گدای خیابانی به‌نام بهارات جین در بمبئی هند ثروتی بیش از یک میلیون دلار دارد.

وب‌گاه گسترش

تحلیلگر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال، بلانتز (Bluntz)، احساسات صعودی خود را در مورد رمزارز اتم (ATOM) ابراز کرده و پیش‌بینی می‌کند که ارزش این ارز دیجیتال می تواند دو برابر شود.

وب‌گاه عصر ایران

سید محمد حسینی: اگر میزان مشارکت مردم در انتخابات سال 98 و 1400 در حد انتظار نبود، یک دلیل آن این است که مردم با مسئولانی مواجه بودند که با روحیه اشرافی‌گری و با نخوت، اهمیتی به مشکلات مردم نمی دادند لذا بدیهی است در مقابل چنین مدیرانی، مردم هم انگیزه چندانی برای مشارکت در انتخابات نداشتند، اما امروز مسئولان صادقانه و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا موانع و مشکلات را پشت سر گذاشته...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی‌اکبر ولایتی در پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار از فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مطابق قانون، مودیان مالیاتی مکلف به تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده حداکثر تا 15 روز پس از پایان هر دوره (فصل) هستند، اما به دلیل مصادف شدن پانزدهم تیرماه با روز پنجشنبه و در راستای تکریم مودیان مالیاتی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، از سوی رئیس کل سازمان امور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کانال تلویزیونی عبری امروز شنبه گزارش داد، شهروند سوئدی سوریه‌ای‌الاصل که قصدش را برای سوزاندن نسخه‌ای از تورات طی امروز در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور اعلام کرده بود، با مراجعه به این سفارت گفت قصد چنین کاری را ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از در خاطرات24تیر1379 او آمده است: