یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: ارائه آمار از آنچه در انبارهای اموال تملیکی باقی مانده در بستر رکوردهای آماری ثبت شده در دولت سیزدهم از تحول در جمع آوری و فروش اموال تملیکی قابل تفسیر است و حکایت از یک روند تحولی بدون توقف و در عین حال شفاف دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در 90 دقیقه ابتدایی بیش از 9 هزار واحد رشد کرد. اما پس از آن نزول کرد و در نهایت پایین‌تر از سطح روز معاملاتی قبل ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سید صولت مرتضوی در جشن بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم و رشد تولید گذاشتند. دولت به شدت و به صورت شبانه روزی برای مهار تورم تلاش می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات خدمات و تسهیلات جدید برای بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی بعد از حمله به چند خبرنگار در جنوب لبنان، اقدام به سرقت تجهیزات آن‌ها کردند. «علی شعیب» خبرنگار شبکه «المنار» در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر با انتشار تصاویری خبر داد: «یک نظامی اسرائیلی بعد از تعرض به خبرنگاران در داخل خاک اشغالی در مزرعه قفوه یکی از مزرعه‌های شبعای اشغالی، سه‌پایه دوربین شبکه ماهواره‌ای «الغد»...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در واکنش به مجوز استقرار سه هزار نیروی ذخیره این کشور در اروپا، بار دیگر هشدار داد بایدن ایالات متحده را به سمت جنگ جهانی سوم سوق می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری جزییاتی از پرداخت وام 30 میلیون تومانی این صندوق به بازنشستگان را تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در این خصوص بیان کرد: کربلا کوین (KarbalaCoin) یک پروژه کلاهبرداری ارز دیجیتال است که تلاش می‌کند با تهییج اعتقادات مذهبی و در عین حال وعده سودهای نجومی، اعتقادات مذهبی کاربران را طعمه کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

طرح سوال از وزیر راه درباره عدم اجرای کامل قانون جهش تولید مسکن در مجلس کلید خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از سوی سازمان اداری استخدامی بسیار تأکید شده است که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به هیچ وجه نباید تصاویر مدارک، خصوصاً مدارک هویتی از افراد دریافت نمایند، زیرا سازمان ثبت احوال تمام نیازمندی‌های دستگاه‌های گوناگون، برای استعلام اطلاعات هویتی افراد را ارائه داده به نحوی که ضرورتی ندارد هیچ دستگاهی کپی مدارک هویتی اخذ نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چین افزون بر این، قرآن‌سوزی در سوئد را به شدت محکوم و از به بحث گذاشته شدن سریع این اقدام توسط کشور‌های مسلمان حمایت کرد. دیپلمات‌های چینی تاکید کردند که این کشور از احترام دوجانبه، جامعیت و فراگیری دوجانبه میان تمدن‌ها حمایت و تمامی اشکال اسلام‌هراسی را محکوم می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی به خاطر عدم اجرای کامل قانون جهش تولید مسکن در مجلس کلید خورد. وی افزود: این طرح در سامانه مجلس بارگذاری شده و در حال طی مراحل قانونی و اداری خود است. وی اظهار داشت: در این طرح آمده که چرا بعد از گذشت 22 ماه هنوز وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال...