یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: 36 میلیون و 700 هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه 8 میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کسری بودجه آمریکا در کمتر از یک سال تقریباً سه برابر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هر یک از بخش‌های طراحی و نظارت خدمات نظام مهندسی ساختمان، به طور میانگین حدود 60 درصدی حق الزحمه نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان کرد: توجه مردم و مطالبه‌کنندگان بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی است، اما اگر بخواهیم برآورد دقیقی انجام دهیم حل مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بیشتر بر عهده دستگاه‌های فرهنگی و جریان فرهنگی کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای هشتین روز متوالی منفی شد و 278 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت سکه امامی امروز شنبه 24 تیر سال 1402 بدون تفاوت با سه شنبه هفته گذشته به 28 میلیون و 180 هزار تومان رسیده است. البته دوشنبه دو هفته قبل قیمت سکه امامی به 29 میلیون و 300 هزار تومان رسیده بود. همچنین حباب این سکه روی رقم 5 میلیون و474 هزار تومان قرار دارد. هر گرم طلای 18 عیار نیز تا به این لحظه 2 میلیون و 361 هزار تومان معامله شده است. سکه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تسویه مطالبات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تا قبل از شهریورماه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار امروز هم کار خود را با 49 هزار تومان آغاز کرد و در میانه روز نهایتا 100 تومان افزایش قیمت داشت. با این روند دلار به بازار نشان داده که فعلا قصد تغییر قیمتی ندارد و در همین محدوده ماندگار است.

وب‌گاه گسترش

رامین خدابنده - کارشناس بازارهای مالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها مصوب مجلس در جلسات شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت مغایر شرع و قانون اساسی شناخته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی قنبری گفت: دریچه‌های توسعه در جهان در دوره‌های کوتاه دو تا پنج ساله باز و بسته می‌شود و اگر کشوری از این فرصت بهره نبرد، چند دهه عقب‌ماندگی را باید بپذیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسن زنگنه گفت: براساس مصوبه این کمیسیون، شرکت‌های تسهیل‌گر در ایجاد کسب و کار‌های خرد مجوز دریافت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید صولت مرتضوی در جشن بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم و رشد تولید گذاشتند. دولت به شدت و به صورت شبانه روزی برای مهار تورم تلاش می‌کند.