یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، عنوان کرد: هم وزیر آموزش و پرورش و هم سازمان برنامه قول داده‌اند در مرداد ماه رتبه بندی انجام و مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش اجرایی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

شاید شما هم به عنوان یک سرمایه گذار دغدغه اصلاح بازار ارز دیجیتال را داشته باشید. خیلی از افرادی که به تازگی وارد بازرهای سرمایه شده‌اند، نمی‌دانند که بین سقوط قیمت یک ارز با اصلاح قیمتی آن تفاوت وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تسویه مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا قبل از شهریورماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

با تایید طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از این پس سربازی نرفته‌ها هم می‌توانند از تسهیلات ازدواج و فرزندآوری استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برخی بانک‌های خصوصی و دولتی از ناحیه بعضی بنگاه‌ها زیان انباشته بالایی دارند و حاضر به واگذاری آنها نیستند و این بنگاه‌ها به حیاط خلوت بانک‌ها تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه جدیدی در خصوص مبلغ و واریز سود سهام عدالت و واگذاری سهام عدالت جاماندگان صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی ظهر امروز با کاهش تقریبا 100 هزار تومانی از مرز حمایتی 28 میلیون و 200 هزار تومان پایین آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تسویه مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا قبل از شهریورماه و انجام رتبه‌بندی معلمان و اجرای مطالبات فرهنگیان بازنشسته در مرداد ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کردستان گفت: امسال تاکنون پنج هزار و 383 فقره وام ازدواج در استان پرداخت شده که بیشترین آن مربوط به بانک ملت است.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه اول (فصل بهار) 1402 روز دوشنبه 26 تیرماه پایان می یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بحران‌های مضاعف رئیس‌جمهور اوکراین به زندگی شخصی‌اش هم سرایت کرده تا اخباری از شورش همسرش علیه او منتشر شود.