دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: در جریان معاملات روز چهارشنبه در بازار اوراق بهادار تهران شاخص بورس تهران با افت بیش از 56 هزار واحدی همراه شد تا به محدوده مقاومتی شکسته شده تاریخی خود که حالا به‌عنوان یک سطح حمایتی شناخته می‌شود واکنش نشان دهد. درصورتی‌که شاخص کل بورس تهران در این محدوده با واکنش مثبت همراه شود مسیر بازار سرمایه در یک‌روند صعودی قرار خواهد گرفت چرا که اهالی بازار با اجماع به سطح حمایتی...

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهرات استان تهران از احتمال کاهش قیمت طلا و سکه در هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پیگیری این صندوق برای دائمی‌سازی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری خبر داد و توضیحاتی در خصوص نحوه افزایش حقوق بازنشستگان در صورت تصویب اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در قانون برنامه هفتم ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرمایه گذاری مس سرچشمه که به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های سرمایه گذاری صنعت مس شناخته می شود، از شرکت های فرعی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس می باشد. سرمایه اسمی شرکت 765 میلیارد تومان بوده و آخرین افزایش سرمایه نیز از محل سود انباشته به میزان 50% در سال 1400 انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم مشارکت شهرداری‌ها در همه شهرهای کشور برای نوسازی بافت فرسوده، از رشد 88 درصدی صدور پروانه ساخت در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در بافت‌های فرسوده در 55 شهر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

بیت‌کوین در حال حاضر در سطح 31 هزار و 300 دلار معامله می‌شود و طی 24 ساعت گذشته رشدی در حدود 4 درصد را تجربه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا برخی گروه‌ها عنوان کرده‌اند که کنترل تورم در دولت یازدهم به قیمت ایجاد رکود بوده است، همچنین منتقدین قائل بر این هستند که تورم در دولت نخست روحانی سرکوب شده و به دوره های بعد منتثقل شده است. ولی‌الله سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی طی یادداشتی به این دو اتهام پاسخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم شیراز در مجلس به بیان توضیحاتی درباره تحقیق و تفحص از کانون وکلا و قصورهای این کانون و نیز مرکز وکلای قوه قضاییه در اجرای قانون تسهیل پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آفریقا سرزمینی غنی از لحاظ مواد خام و معدنی، استعدادهای بسیار کشاورزی، ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی فراوان، بازار بکر و گسترده است، موضوعی که فرصت‌های اقتصادی خوبی را می‌تواند برای ما ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار مسکن این روزها با چالش‌هایی مواجه است که کارشناسان اصلی‌ترین آنها را رکود می‌دانند. نبود خریدار برای فایل‌های ارائه شده در بازار، فعالان باقی مانده در این حوزه را دچار سرگردانی کرده است. این در حالی است که سیاست مالیات بر خانه‌های خالی هم برای حل مشکلات این حوزه چندان رهگشا نبوده و تنها باعث ارائه فایل‌هایی با متراژ و قیمت بالا شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حدود 11 سال قبل مجلس قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را تصویب کرد تا حقوق بازنشستگان در بازه‌ای مشخص همسان با حقوق شاغلان شود، اما کم‌توجهی هر ساله یا در حالت خوشبینانه محدودیت منابع دولت، باعث شده است که این موضوع دچار یک عقب‌ماندگی جدی شود.

خبرگزاری تسنیم

معاونت مسکن و ساختمان از ممنوعیت فعالیت شرکت"میثاق توسعه صنعت خاورمیانه" خبر داد و نسبت به همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان با این شرکت هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اخیرا برخی گروه‌ها عنوان کرده‌اند که کنترل تورم در دولت یازدهم به قیمت ایجاد رکود بوده، همچنین منتقدین قائل بر این هستند که تورم در دولت نخست روحانی سرکوب شده و به دوره های بعد منتثقل شده است. ولی‌الله سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی طی یادداشتی به این دو اتهام پاسخ داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: از خداوند سبحان عاجزانه درخواست دارم با فهم دقیق و درست از مدرسه غدیر و رویداد تاریخی و تحول آفرین مباهله راه معرفت خود را آراستگی به تقوا و عمل صالح را فراروی جامعه اسلامی و بشری بگشاید. وی ادامه داد: ایام مبارک و تحول آفرین...