دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

اصفهان - خطیب جمعه اصفهان گفت: امید است حقوق بازنشستگان در قالب قانون همسان‌سازی به‌درستی پرداخت شود و مسئولان امر به گونه‌ای عمل کنند که حق این افراد پایمال نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: از خداوند سبحان عاجزانه درخواست دارم با فهم دقیق و درست از مدرسه غدیر و رویداد تاریخی و تحول آفرین مباهله راه معرفت خود را آراستگی به تقوا و عمل صالح را فراروی جامعه اسلامی و بشری بگشاید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در چنین شرایطی می‌توان پیش‌بینی کرد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شنبه نیز بازار ارز در سطوح قیمتی 49 هزار تومان بازگشایی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیترکوتاه نوشت: ایراد اصلی این است که وقتی آمارها اعلام می‌شود، بسیار کلی و معمولا متمرکز بر یک عدد مشخص است. اما بهتر است، عددها به تفکیک اعلام شود.

وب‌گاه عصر ایران

ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بیانیه پایانی گفتگوهای راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، مطرح کرد: با توجه به روابط راهبردی و استراتژیک تهران و مسکو و منشور سازمان شانگهای در مورد احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورهای عضو انتظار جدی ملت عزیز ایران و ملل مسلمان منطقه از مسکو تصحیح و اصلاح عاجل موضع اخیر است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات خبر کاهش قیمت وام مسکن در ادامه باما همراه باشید.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اجرای باند دوم مسیر گلپایگان به دهق به بیش از 684 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از کارشناسان بارها پیش بینی کرده و اخطار داده بودند که قیمت مرغ به دلیل افزایش دستمزدها، هزینه حمل و نقل، دارو و مواد اولیه مورد نیاز پرورش دهندگان مرغ و جوجه بیشتر از سال گذشته افزایش خواهد یافت، اما گوش کابینه دولت رئیسی به تنها چیزی که بدهکار نبود همین اخطارها بود که بارها داده شد و نادیده گرفته شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد 5000 میلیارد تومانی برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در هفته اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران ادامه پیدا کرد و رشد 18 برابری نسبت به هفته پیش داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.02 درصد افزایش به 1960 دلار و 82 سنت رسید.

وب‌گاه گسترش

وزیر جهاد کشاورزی از 2 برابر شدن کشت قراردادی و خرید تضمینی گندم و سایر محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

به‌نقل از اکونومیست، امروزه جدیدترین تهدید آخرالزمانی برای آینده بشریت، هوش مصنوعی (AI) و پایان دنیا و نسل بشر به‌دست این فناوری است. در ماه مه، گروهی از افراد برجسته در حوزه‌ی هوش مصنوعی نامه‌ی سرگشاده‌ای را امضا کردند که در آن آمده بود: «کاهش خطر انقراض ناشی از هوش مصنوعی باید در کنار سایر خطرات اجتماعی مانند بیماری‌های دنیاگیر و جنگ هسته‌ای، یک اولویت جهانی باشد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین‌اجتماعی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوب شده که به نظر می‌رسد همسان‌سازی جدیدی در راه خواهد بود.

خبرگزاری مهر

رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در حل مشکلات بخش کشاورزی گفت: مانع زدایی در مسیر تولیدات کشاورزی بویژه تولیدات صادرات محور در دستور کار است.