دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 100 نوشت: یک کارشناس بازار مالی اعلام کرده که ممکن است قیمت دلار در صورت رسیدن اخبار مثبت اقتصادی و سیاسی تا 43 هزار تومان هم برسد.

خبرگزاری مهر

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از تسویه کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1401 آموزش عالی و سه ماهه نخست 1402، در ماه‌های آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک فعال بازار طلا گفت: پیش‌بینی می‌شود با ادامه کاهش قیمت انواع سکه و طلا در هفته‌های گذشته، هفته آینده نیز کاهش و ثبات قیمت‌ها را در بازار داخلی شاهد باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

برداشت اشتباه وارد کنندگان از نامه معاون اول رئیس جمهور به وزیر جهاد کشاورزی درباره واردات برنج دردسر ساز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 1945، درست پیش از آزمایش اولین بمب هسته‌ای در صحرای نیومکزیکو در ایالات متحده، انریکو فرمی، یکی از فیزیکدانانی که در ساخت این بمب همکاری کرده بود، با دانشمندان همکارش شرط‌بندی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناصر امانی درباره تلاش اعضای شورای شهر برای احیاء شورایاری‌ها، گفت: در ابتدای دوره ششم شورای شهر تهران مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به رئیس قوه قضائیه نامه‌ای نوشت و با استدلال حقوقی و در چند مفصل اعلام کردند که رأی دیوان عدالت اداری در مورد شورایاری ها، نیاز به تجدید نظر دارد و مراتب اعتراض را اعلام کردند.

خبرگزاری مهر

دولت سیزدهم سیاست خارجی خود را بر مبنای بسط و گسترش روابط با کشورها و همچنین احیا فرصت‌های تجاری - سیاسی قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجید جلالی با بیان روایت‌های بیان نشده، افشاگری بی سابقه‌ای درباره دلالی در فوتبال ایران کرد. این مربی با سابقه فوتبال ایران می‌گوید شبکه دلالی در فوتبال ایران آنقدر قدرت دارد که در مراکز تصمیم‌گیری فوتبال، باشگاه‌ها و رسانه‌ها نفرات خود را دارد تا بتواند از بازیکن و یا مربی که می‌خواهد حمایت کند یا او را از فوتبال دور کند.

وب‌گاه فرارو

سیاست بودجه‌ای حول محور ناترازی بودجه همچنان تکرار می‌شود، سیاست‌های پولی با محوریت چاپ اسکناس و پوشش ناترازی بودجه است که پیامدی جز تورم ندارد. سیاست‌های ارزی شامل سرکوب نرخ ارز و یاشناورسازی آن و تلاش ناموفق در تک نرخی کردن ارز است. سیاست‌های یارانه‌ای کوپنی و اینک کالابرگ الکترونیکی را نیز شاهدیم که همگی، مثال‌هایی از روند‌های ناموفقی هستند که از سوی دولت‌ها اتخاذ شده اند

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از اولین روزی که شروع کردیم، سعی داشتیم کارمان را به بهترین شکل انجام بدهیم اما هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز