دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه ازآنجا که تصمیمات یک شبه و نابهنگام در بورس تاثیر مستقیم دارد گفت: نمی‌توان بورس را با تحلیل تکنیکال پیش بینی کرد، اما با رویه‌ای که رئیس سازمان بورس در پیش گرفته نمی‌توان انتظار مثبت شدن روند شاخص کل را داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فعال بازار طلا گفت: پیش‌بینی می‌شود با ادامه کاهش قیمت انواع سکه و طلا در هفته‌های گذشته، هفته آینده نیز کاهش و ثبات قیمت‌ها را در بازار داخلی شاهد باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اهدای جسد، گرچه موضوع جدیدی نیست، آما نام آن کمتر از اهدای عضو به گوش رسیده است، تصمیمی که گاهی می‌توانند به طور مستقیم و غیرمستقیم مانند اهدای عضو جان چندین نفر را از مرگ نجات دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین سری خودروهای وارداتی بعد از 5 سال ممنوعیت اواسط هفته سپری شده در کشور پلاک شدند تا به این طریق بار دیگر پای خودروهای وارداتی به کشور باز شود. اولین محصول وارداتی یک پیکاپ چینی است که توانسته به تعداد محدود شماره گذاری شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر جهاد کشاورزی از تامین خطر اعتباری خرید برنج ایرانی خبر داد و گفت: واردات برنج هم مشروط به خرید برنج از تولیدکننده داخلی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای تهران امروز (23 تیر) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمار شرکت تحلیل انرژی کپلر نشان داد که عربستان سعودی در ژوئن، 910 هزار تن (معادل 193 هزار بشکه در روز) نفت کوره از روسیه وارد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چای بابونه یکی از گیاهانی است که می‌تواند در درمان بیماری‌های مختلف زنانه اثربخشی مناسبی داشته باشد؛ در این مطلب به خواص چای بابونه برای درمان مشکلات و بیماری‌های زنان پرداخته‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاره فصل قهرمانی استقلال به دلیل مبلغ بالای رضایت‌نامه شرایط بازگشت به جمع آبی‌ها را ندارد.

خبرگزاری مهر

گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بین 20 ارز دیجیتال اول دنیا بازدهی اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین‌کش در یک سال گذشته از خود بیت‌کوین بهتر بوده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار 23 تیر 1402 را در جداول زیر ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فرمانده ارشد ارتش روسیه، به دلیل انتقاد از استراتژی‌های مسکو در جنگ اوکراین برکنار شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط با خرید برنج از سه استان شمالی کشور گفت: خط اعتباری آن توسط بانک مرکزی تامین شده و خرید برنج از سه استان شمالی کشور آغاز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 100 نوشت: یک کارشناس بازار مالی اعلام کرده که ممکن است قیمت دلار در صورت رسیدن اخبار مثبت اقتصادی و سیاسی تا 43 هزار تومان هم برسد.