سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اول رئیس جمهور گفت: تهیه و تدوین لایحه تقویت مدارس در وزارت آموزش و پرورش می‌تواند برخی اشتباهات گذشته در خصوص سرانه مدارس، سرانه تغذیه و جابجایی دانش آموزان را جبران نماید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بررسی آخرین قیمت اوراق تسهیلات مسکن نشان می‌دهد که قیمت این اوراق نسبت به حدود 10 روز قبل کاهشی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان به منظور حضور در کمیسیون مشترک ایران و چین، به پکن سفر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با وجود برخی اخبار درباره لغو ممنوعیت واردات برنج، فعالان و دست اندرکاران بازار برنج این موضوع را تکذیب کرده و عنوان می کنند واردات این محصول همچنان ممنوع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی که در دومین روز از سفر استانی خود به استان مازندران سفر کرده است، در دیدار با آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران اظهار کرد: شمال کشور محصولات عمده و اساسی را تولید می‌کند و استان مازندران در 14 محصول رتبه اول را دارد. وی افزود: مازندران مرکبات کشور را تامین کرده و با صادرات این محصولات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در محله منیریه رهن واحدی با 37 متر مربع، 200 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن یک میلیون و 500 هزار تومان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیرت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در باره ارائه فهرست بازنشستگان آموزش عالی به سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با در نظر گرفتن مجموع افرادی که مدارک آنها تا پایان شهریور در سامانه بارگذاری می‌شود، در مجموع به 7800 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم تا پاداش پایان خدمت بیش از 2300 نفر از بازنشستگان آموزش عالی پرداخت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان به منظور حضور در کمیسیون مشترک ایران و چین، به پکن سفر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد آنلاین نوشت: شهرداری‌ها مکلف شدند ظرف 15 روز از تاریخ استعلام وضعیت مجاز یا غیر مجاز بودن باغ ویلاها را به سازمان امور مالیاتی اعلام کرده و بر این اساس باغ ویلاهای غیر مجاز مشمول 2 برابر مالیات باغ ویلاهای مجاز می باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد خادمیان ظهر امروز در شورای مسکن استان مرکزی با اشاره به اقدامات بانک‌ها در خصوص وام مسکن، اظهار داشت: بانک‌های استان مرکزی هر چه جذب بیشتر برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن داشته باشند، سبب توسعه و آبادانی استان می‌شود، به جهت اینکه بانک‌ها مشمول 20 درصد مالیات نشوند، باید انعقاد قرارداد با متقاضیان مسکن عملیاتی شود و به انعقاد قرارداد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان اینکه بازار ارز به سمت ثبات در حال حرکت است، گفت: امیدواریم که این ثبات در تابستان نیز ادامه یابد؛ چراکه معمولا در تابستان نوساناتی اتفاق می‌افتد. البته در صورتی که این ثبات همچنان ادامه یابد پیش بینی می‌کنیم که در برخی بخش‌ها و بازارهای دارایی روند کاهشی ادامه یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو مدیرعامل سابق استقلال با توجه به شکایت رئیس سازمان خصوصی‌سازی در دادسرا حضور پیدا کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از کارشناسان بار‌ها پیش بینی کرده و اخطار داده بودند که قیمت مرغ به دلیل افزایش دستمزدها، هزینه حمل و نقل، دارو و مواد اولیه مورد نیاز پرورش دهندگان مرغ و جوجه بیشتر از سال گذشته افزایش خواهد یافت، اما گوش کابینه دولت رئیسی به تنها چیزی که بدهکار نبود همین اخطار‌ها بود که بار‌ها داده شد و نادیده گرفته شد.