دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

با فشارهای ممتدی که خودروسازان بخش خصوصی به شورای رقابت وارد کردند، این شورا تصمیم گرفت، قیمت خودروها را بازنگری کند و حداقل 50 تا 260 میلیون تومان به قیمت‌های مصوب گذشته بیفزاید...

خبرگزاری دانشجو

طاهر محمدی با بیان اینکه من مدافع قانون تسهیل کسب و کار هستم، گفت:، اما نسبت به این همه نارضایتی که بین اتحادیه‌ها هست و متقاضیان صدور مجوز کسب و کار‌ها در سطح کشور ناراضی هستند، مجلس ورود کرده و شبهات را برطرف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روانشناس معروف که توصیه های جنجالی خود در شبکه دو سیما در فضای مجازی بازنشر شده است، باز هم فضای مجازی را به جنجال کشید.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان از رفع مشکلات و موانع حقوقی چهار واحد تولیدی در استان در سه ماهه اول امسال خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: با افزایش رهن و اجاره‌بها در پایتخت برخی از مستاجران متناسب با بودجه خود مجبور به انتخاب خانه‌های ریزمتراژ هستند؛ اما در سال جاری بازار رهن و اجاره این خانه‌ها در چه وضعیتی قرار دارد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام، واتساپ، سیگنال و... باعث شده کسب و کار فیلترشکن‌فروش‌ها سکه شود و سودی باورنکردنی داشته باشند. آمار و ارقامی که به‌تازگی از بازار سیاه فروش وی پی ان در کشورمان منتشر شده، درآمد باورنکردنی فروشندگان فیلترشکن را تایید می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق امروز پنجشنبه بار دیگر بر لزوم استقلال اقتصادی این کشور از ایالات متحده آمریکا تأکید کرد. منظور العامری مداخلات آمریکا و سنگ‌اندازی‌های این کشور در پرداخت بدهی گازی عراق به جمهوری اسلامی ایران است. آمریکایی‌ها به عراق هشدار داده‌اند که در صورت پرداخت نقدی بدهی خود به تهران، تحت تحریم قرار خواهند...

وب‌گاه الف

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: اولین قطار باری از طریق راه‌آهن خواف - هرات به مقصد افغانستان حرکت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوراق تسهیلات مسکن در دی و بهمن سال 1400 با قیمت‌های 80 هزار و 700 و 80 هزار و 400 تومان معامله می‌شود. این اوراق در سال‌های 1401 و 1402 معادل 81 هزار و 300 تومان قیمت داشته که این گزارش بر اساس قیمت سال 1402 نوشته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید حسین میرشفیع نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی با اشاره به حرکت اولین قطار باری در مسیر ریلی خواف - هرات اظهار کرد: نخستین محموله از طریق راه‌آهن کشور ایران به مقصد ایستگاه روزنک ولایت هرات انتقال یافت. وی با اشاره به قراداد همکاری میان ایران و افغانستان گفت: مقرر شده است کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان نواقص قطعه سوم خواف - هرات را...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود برخی اخبار درباره لغو ممنوعیت واردات برنج، فعالان و دست اندرکاران بازار برنج این موضوع را تکذیب کرده و عنوان می کنند واردات این محصول همچنان ممنوع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از هفته آینده در نواحی شمال غرب کشور شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: بسیاری از کارشناسان بارها پیش بینی کرده و اخطار داده بودند که قیمت مرغ به دلیل افزایش دستمزدها، هزینه حمل و نقل، دارو و مواد اولیه مورد نیاز پرورش دهندگان مرغ و جوجه بیشتر از سال گذشته افزایش خواهد یافت، اما گوش کابینه دولت رئیسی به تنها چیزی که بدهکار نبود همین اخطارها بود که بارها داده شد و نادیده گرفته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر جهاد کشاورزی از 2 برابر شدن کشت قراردادی و خرید تضمینی گندم و سایر محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته معاملاتی گذشته بازار سهام ریزش سنگینی را تجربه کرد، اما در عین حال نشانه‌های پایان روند نزولی مشاهده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جهاد کشاورزی از 2 برابر شدن کشت قراردادی و خرید تضمینی گندم و سایر محصولات کشاورزی خبر داد.