سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به آنکه قیمت گذاری دستوری راهکار حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده نیست، تقاضا داریم که زمین بازی عوض و رقابت میان تولیدکنندگان ایجاد شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اداری، مالی و مدیرت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با پیگیری‌ها و توافقات انجام شده با سازمان برنامه و بودجه کشور، مقرر است علاوه بر تسویه پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش عالی سال 1401 در ماه‌های آینده، نسبت به تسویه پاداش بازنشستگان سه ماهه نخست سال 1402 نیز اقدام لازم انجام شود.

وب‌گاه گسترش

بانک استاندارد چارترد (Standard Chartered) مستقر در بریتانیا، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری به 50 هزار دلار برسد، که می‌تواند استخراج‌کنندگان را به جمع‌آوری بیشتر پاداش‌های بلاک تشویق کند. این بانک پیشنهاد می‌کند که این چرخه انباشت، بیت کوین بیشتری را از گردش خارج می‌کند و به طور بالقوه می‌تواند قیمت بیت کوین را تا پایان سال 2024 به 120 هزار دلار برساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از بانک ها اقدام به ارائه خدمات وام خرید خودرو برای خرید خودرو به همراه تسهیلات کنند. وام و تسهیلات خرید خودرو توسط بانک های مختلفی در حال ارائه می باشند. البته برای دریافت وام خرید خودرو لازم است که افراد دارای شرایط خاصی باشند و همچنین قادر به بازپرداخت مبلغ اقساط وام باشند. بنابراین، اگر شما نیز قصد خرید خودرو را دارید، ولی شرایط خرید برای شما فراهم نشده است، با ما همراه باشید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده توئیتی در خصوص کاهش جمعیت در کشور منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: اولین قطار باری از طریق راه‌آهن خواف_ هرات وارد به مقصد افغانستان حرکت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: بر اساس توافق همکاری مشترک اداره خط‌آهن و کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان و ایران، دو طرف بر اهمیت احداث کریدور ریلی چین - افغانستان - ایران توافق دارند و پیگیری‌های لازم از سوی دو کشور برای جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت چین انجام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رشد فزاینده رهن و اجاره در تهران، مستاجران را در محله‌ها سرگردان یافتن واحدهای ریزمتراژ کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فلز زرد بهترین رشد روزانه خود در بیش از دو ماه گذشته را در روز چهارشنبه ثبت کرد.

وب‌گاه گسترش

در بازار غیر رسمی هم قیمت دلار امروز چهارشنبه 21 تیر ماه 1402 نسبت به عصر دیروز رنج بود و در محدوده قیمتی 49هزار تومان تا 49 هزار و 300 تومان به فروش رسید.

خبرگزاری مهر

اصفهان - دبیر ستاد ملی مقابله با گردوغبار گفت: میزان گردوغبار تولیدی از مناطق غبارخیز استان اصفهان 368 هزار و 281 تُن در سال برآورد می‌شود که ذرات معلق کمتر از 10 میکرون (ریزگرد) است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، 22 تیر 1402) در بازار تهران 28 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 300 هزار تومان افزایش داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی آگهی رهن و اجاره خانه در مناطق شمالی پایتخت نشان می‌دهد برای رهن و اجاره یک خانه ریزمتراژ با مساحتی بین 40 تا 50 مترمربع و سن بنای کمتر از 20 سال، باید حداقل 200 میلیون تومان نقدینگی داشت که این رقم متناسب با اجاره ماهانه متغیر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بنیاد مسکن گفت: در حال حاضر با پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روند اجرای پروژه های مسکن روستایی با شدت بیشتری ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل بهمن دیزل به تولید انبوه فورس 12 تن از تیرماه سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در تولید کامیونت بیشترین سهم بازار را در اختیار داریم و باید سهم تولید را برای شرکت بهمن دیزل افزایش دهیم.