سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دومین همایش صنعت لبنیات و صنایع وابسته به آن بیش از همه به موضوع سرانه مصرف پرداخته شد. اما در این همایش همچنین مشکلات این بخش نیز پرداخته شد، چالش‌های که به «مداخله دولت»، «قیمت‌گذاری دستور»، «قطع شیر مدارس» و «حاشیه سود صنعت لبنیات» اشاره کرد.

وب‌گاه عصر ایران

افزایش محدودیت‌های اینترنتی در کشور، تقاضای استفاده از فیلتر شکن را نیز افزایش داده و به تبع آن، قیمت‌ها و هزینه‌ها نیز افزایش یافته است. بررسی‌ها نشان می‌دهند که گردش مالی بازار فیلتر شکن در ایران، تنها در یک سال اخیر حدود 3 برابر بیشتر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

اقتصاد در ایران اولویت شماره یک نیست؛ این را پیمان مولوی، اقتصاددان می‌گوید و معتقد است وقتی اقتصاد اولویت باشد، تمام سوگیری‌های سیاسی، بین‌المللی و هر اتفاقی که می‌افتد، باید مبتنی بر رشد اقتصادی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: به طور قطع مصوبه مزدی باید باطل می‌شد. بر اساس توافق قانون کار، رقم حقوق کارگران 13 میلیون و 90 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

مدیریت مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی «راهنمای اجرایی نظارت و تطبیق شرعی در مؤسسات اعتباری» را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بازار ارزهای دیجیتال امروز نسبتا مثبت است. البته تعدادی از نمادها منفی معامله می شوند اما کلیت بازار وضعیت بدی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای افزایش سرعت وزش باد و رسیدن ارتفاع امواج به 2 متر در سواحل جنوبی کشور صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بین‌المللی پول با اشاره به تورم 49 درصدی ایران در سال 2023، اعلام کرد: انتظار می‌رود تورم ایران در سال‌های پیش رو به 42 و سپس 30 درصد برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص بورس تهران 56 هزار و 949 واحد معادل 2.68 درصد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: برخی از معامله‌گران می‌گفتند که بازار در حالت معلق است. دسته‌ای دیگر از معامله‌گران مدعی هستند در شرایط فعلی حجم خریدها در بازار دلار به شکل معناداری کاهش یافته و خریدار در بازار ارز به ستاره سهیل تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی روسیه اعلام کرد از آغاز ماه آینده میلادی روبل دیجیتال را به صورت آزمایشی راه اندازی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد «فصبا» به زودی وارد بازار سرمایه خواهد شد.