سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام دبیرکانون مرغداران گوشتی، هم اکنون که حداکثر قیمت هرکیلو مرغ زنده 60 هزارتومان است، عرضه مرغ گرم با نرخ 150 هزارتومان در خرده فروشی ها گرانفروشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم اکنون که حداکثر قیمت هرکیلو مرغ زنده 60 هزارتومان است، عرضه مرغ گرم با نرخ 150 هزارتومان در خرده فروشی ها گرانفروشی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک مرکزی در توئیتی در واکنش به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس نوشت: اینکه جزایر سه گانه خلیج فارس جزو لاینفک ایران عزیز است شکی نیست

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان امور مالیاتی، میانگین مالیات پرداختی اصناف در بخش‌های مختلف را منتشر کرده است. در این اینفوگرافیک مالیات دریافتی از برخی از اصناف در سال 1401 قابل مشاهده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس گزارش صندوق بین المللی تورم ایران که برای سال 2023 عدد 49 درصد اعلام شده بود، انتظار می‌رود در سال‌های پیش رو یعنی 2023 و 2024 به 42 و سپس 30 درصد برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بسیار مایلند و دوست دارند که به حریم خصوصی شهروندان سرک بکشند. این تفکر، گاه در لابلای مواد، و گاه به صورت طرح های مختلف دیده می شود، تفکری که اساسا با بسیاری از اصول قانون اساسی، و بسیاری از آرمان های انقلاب اسلامی در تضاد است و سازگار نیست.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: بازنگری برخی از قراردادهای نهضت ملی مسکن در دستور کار است و در صورت هرگونه اجحاف در حق متقاضیان مورد اصلاح قرار می گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار اکثر نمادها مثبت هستند. تعدادی از آن ها هم افت قیمت داشته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دومین همایش صنعت لبنیات و صنایع وابسته به آن بیش از همه به موضوع سرانه مصرف پرداخته شد. اما در این همایش همچنین مشکلات این بخش نیز پرداخته شد، چالش‌های که به «مداخله دولت»، «قیمت‌گذاری دستور»، «قطع شیر مدارس» و «حاشیه سود صنعت لبنیات» اشاره کرد.

وب‌گاه عصر ایران

افزایش محدودیت‌های اینترنتی در کشور، تقاضای استفاده از فیلتر شکن را نیز افزایش داده و به تبع آن، قیمت‌ها و هزینه‌ها نیز افزایش یافته است. بررسی‌ها نشان می‌دهند که گردش مالی بازار فیلتر شکن در ایران، تنها در یک سال اخیر حدود 3 برابر بیشتر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

اقتصاد در ایران اولویت شماره یک نیست؛ این را پیمان مولوی، اقتصاددان می‌گوید و معتقد است وقتی اقتصاد اولویت باشد، تمام سوگیری‌های سیاسی، بین‌المللی و هر اتفاقی که می‌افتد، باید مبتنی بر رشد اقتصادی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: به طور قطع مصوبه مزدی باید باطل می‌شد. بر اساس توافق قانون کار، رقم حقوق کارگران 13 میلیون و 90 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

مدیریت مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی «راهنمای اجرایی نظارت و تطبیق شرعی در مؤسسات اعتباری» را ابلاغ کرد.