چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر موفقیتی وجود دارد و مردم از خدماتی که به آنها ارائه داده‌ایم بهره برده‌اند، بدون شک زحمات آن به پای جوانان عزیز حوزه فناوری است...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با اجرای طرح مولدسازی، املاک دولتی از حبس و زندان نامشهود خارج می شود و تمرکز ما بر ملک های بزرگ و دانه درشت است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از پیش‌بینی 90 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری تهران برای شرکت علاقمندان در جشنواره شاتوت در سولقان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه 3 هزار و 357 دارایی شناسایی شده که از این تعداد مازاد بودن 1387 دارایی به تصویب هیئت مولدسازی رسیده است، گفت:15 دارایی در هیئت تصویب شده و ارزش آنها پس از ارزش افزایی 78 هزار میلیارد تومان، تخمین زده می‌شود.

وب‌گاه گسترش

شک و تردید سهامداران نسبت به بازار سهام باعث شده تا با وجود پیش‌بینی اکثر کارشناسان مبنی بر وجود آینده‌ای روشن پیش‌روی این بازار، سرمایه‌گذاران خرد از ورود نقدینگی به این بازار دوری کنند که همین امر به مراتب در چند وقت گذشته منجر به بی‌رونقی معاملات بورس وکاهش ارزش معاملات این بازار شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان کل کشور ضمن تاکید بر اینکه با مولدسازی سرمایه های راکد تبدیل به سرمایه های مفید می شود از آمادگی قوه قضاییه برای حل مشکلات حقوقی مولدسازی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: با یک شفافیت بی رحمانه مولدسازی دارایی های مازاد دولت را پیش خواهیم برد و ایجاد فرصت برابر برای تمام آحاد جامعه در استفاده از این دارایی‌ها، موجب بازگشت اعتماد افراد می شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات برخی کالاهای اساسی و قند و شکر تولید داخل را ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در مصوبه‌ای دولت را مکلف کردیم تا نرخ سود بازرگانی واردات و همچنین مباحث تعرفه‌ای صادرات را متناسب با سیاست‌های تجاری و صنعتی مصوب کند.

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور ضمن تاکید بر اینکه با مولدسازی سرمایه های راکد تبدیل به سرمایه های مفید می شود از آمادگی قوه قضاییه برای حل مشکلات حقوقی مولدسازی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه پنجساله هفتم توسعه جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مشکلات صندوق بازنشستگی مربوط به دهه‌های گذشته است که روی هم انباشته شده و حال به بحرانی برای صندوق تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز حدود 7 دهم درصد رشد را نشان می دهد که همچنان در 1.18 تریلیون دلار باقی مانده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در خصوص سه هدف مورد انتظار مولدسازی دارایی‌های دولت، گفت: شفاف سازی دارایی‌های دولت، شفاف سازی فرآیند مولدسازی و شفاف سازی مصارف سه خروجی مورد انتظار مولدسازی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور گفت: با مولدسازی دارایی‌های دولت شاهد آن خواهیم بود که صدها میلیارد سرمایه راکد تبدیل به سرمایه های مفید خواهد شد.