چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«محمد شیاع السودانی» با اشاره به توقف صادرات گاز ایران به عراق به دلیل تحریم‌های آمریکا گفت که بغداد توافق کرده که در مقابل واردات گاز، نفت سیاه به ایران بدهد.

خبرگزاری تسنیم

عضو سندیکای تولیدکنندگان برق با تأکید بر ضرورت اصلاح اقتصاد صنعت برق گفت: باید برای صنعت برق یک نهاد رگولاتوری ایجاد شود؛ اما در حال حاضر وزارت نیرو هم تولیدکننده برق، هم خریدار برق و هم رگولاتور برق است که این درست نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا در استان‌های شمالی کشور شاهد کاهش دمای هوا و بارش باران خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان خصوصی سازی جزئیات مولدسازی دارایی های مازاد دولت در استانها را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای عالی بورس، نحوه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به تصویب رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش زنان، گفت: نمی‌شود کشوری بگوید مسئله اصلی ما توسعه است اما به نقش زن و مشارکتش در توسعه نمی‌پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سبحانیان گفت: در سال 1401، 252 هزار خودروی لوکس شناسایی و 2 هزار و 300 میلیارد تومان مالیات برای آن‌ها تعیین شده که در جریان وصول است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جهانگیری بیان کرد: کارآمدی یعنی مردم ببینند با مدیریت یک مدیر یکی از مشکلات کشور حل شده است تا به این مرحله نرسیم نمی‌توانیم به حل مشکلات برسیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زنگنه گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، دامنه وثایق بانکی گسترش پیدا کرد لذا کلیه اموال منقول و غیر منقول به عنوان وثایق مدنظر قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با فروکش کردن موج التهاب‌آفرینی اپوزیسیون برخی از لیدرهای آشوب به فروش تیشرت، لیوان، چمدان و حتی عطر روی آورده‌اند!

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: یک قطعه زمین به مساحت 10 هزار و 433 متر مربع و به ارزش 10 میلیارد و 500 میلیون تومان امروز (20 تیر) در راستای مقابله با زمین‌خواری در این شهرستان رفع تعرض و آزادسازی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: بررسی آگهی رهن و اجاره خانه در مناطق شمالی پایتخت نشان می‌دهد برای رهن و اجاره یک خانه ریزمتراژ با مساحتی بین 40 تا 50 مترمربع و سن بنای کمتر از 20 سال، باید حداقل 200 میلیون تومان نقدینگی داشت که این رقم متناسب با اجاره ماهانه متغیر است.