چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: ماجرا به بند «ب» ماده 12 برنامه ششم توسعه، سازمان تامین اجتماعی را مکلف کرده است که متناسب‌سازی حقوق را درباره بازنشستگان اجرا کند. در حال حاضر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منظور گفت: در زمینه روان کردن محیط کسب و کار مواردی در لایحه دولت پیشنهاد شده بود که امروز توسط نمایندگان کمیسیون تلفیق با اصلاحاتی به تصویب رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: 3 هزار و 357 دارایی دولت تاکنون برای اجرای طرح مولدسازی شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین برای چهارمین روز متوالی در کانال 30 هزار دلار باقی مانده و نوسان زیادی طی این مدت تجربه نکرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: امسال برآورد می شود که خرید تضمینی گندم به 9 میلیون تن برسد.

وب‌گاه گسترش

جی کلایتون، رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در مصاحبه اخیرش با شبکه CNBC، دیدگاه خود را درباره چگونگی تنظیم قوانین مربوط به صندوق‌های ETF بیت کوین به اشتراک گذاشت و به تغییرات قابل‌توجهی که در بازار ارزهای دیجیتال نسبت به زمان خدمت او رخ داده است، اشاره کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات برخی کالاهای اساسی و قند و شکر تولید داخل را ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: دبیرکانون مرغداران گوشتی نرخ مصوب هرکیلو مرغ زنده را 52 هزار تومان و مرغ گرم 73 هزارتومان اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال بازار طلا و جواهر با تأکید براینکه برنامه سفر رئیس جمهور به افریقا موجب کاهش قیمت طلا و ارز شده است، گفت: قیمت سکه نسبت به دیروز 450 هزار تومان کاهش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: اگر تشکل‌های صنایع لبنی که از قدرت چانه‌زنی بیشتر و سازماندهی بهتری برخوردار هستند از حلقه اول زنجیره تولید یعنی مرکز پرورش دام و تولید شیر حمایت کنند مانع از تعطیلی این مراکز خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای شورای سیاستگذاری شانزدهمین دوره جشنواره پژوهش فرهنگی در نشستی راهبرد‌های مورد نظر برای ارتقاء سطح کیفی و محتوایی این رویداد را بررسی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ پایه اصلی کار در حوزه امنیت است و هر جا فعالیت‌های فرهنگی تقدم داشته، تهدیدات امنیتی کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از رسانه‌های منتقد دولت با چشم بستن بر آمارهای رسمی، دستاوردهای دولت در کنترل نقدینگی و بهبود رشد اقتصادی را انکار کرد.

وب‌گاه گسترش

با وجود رکود نسبی قیمت بیت کوین (BTC) در محدوده 30000 تا 31000 دلار، نهنگ‌های این ارز از تاریخ 17 ژوئن تقریباً مبلغی بالغ بر 2.14 میلیارد دلار (محاسبه شده با قیمت‌های فعلی) BTC خریداری کرده‌اند.