چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خروج پول سنگین از بورس نشان می دهد حقیقی ها به شدت نسبت به این بازار بی اعتماد شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ میرهاشم موسوی، رئیس سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال پیرامون ادعای بیمارستان مبنی بر عدم تامین مطالباتشان توسط تامین اجتماعی اظهار داشت: هفته گذشته با اکثر معاونین وزارت بهداشت در سازمان برنامه و بودجه نشست داشتیم، نمایندگان دانشگاه از جمله دانشگاه علوم پزشکی و شهید بهشتی نیز حضور داشتند. وی افزود: در خصوص بدهی به بیمارستان‌ها یک اختلاف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور گفت: 70 درصد منشأ گرد و خاک در کانون‌های داخل کشور است و مابقی موارد خارج از ایران در کشور‌های عراق و سوریه و... شناسایی شده است.

خبرگزاری مهر

سرپرست دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری محیط زیست گفت: خدمات اکوسیستمی منطقه یک آمایش کشور شامل استان‌های گلستان، مازندران و گیلان ارزش‌گذاری خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی 24 ساعت آینده بارش و وزش باد شمالی در شرق اردبیل و سواحل شمالی ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در‌حالی‌که طبق قانون، برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه باید در سال 1400 مصوب می‌شد تا بلافاصله بعد از اتمام برنامه ششم توسعه اجرا شود؛ اما این برنامه با تأخیری طولانی آماده شد و مجلس هرساله مجبور به تمدید برنامه ششم توسعه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رأی اخیر دیوان هرچند با استدلال‌های حقوقی دولت مواجه شده، اما جنبه‌های اجتماعی و علمی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال گذشته تیراژ ساخت واحد مسکونی در کشور با گذر از سطح 400 هزار واحد، 6 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیار گفته شده و گفته می‌شود که درصد عمده سپرده‌ها مربوط به چند صد یا چند هزار نفر یا چند درصد اندک از سپرده‌گذاران است. یا اینکه وام‌های بانکی در اختیار چند صد یا چند هزار نفر از افراد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا به بالاترین حد خود در سه هفته اخیر رسید. دیروز هر اونس طلا با 0.36 درصد افزایش به 1931.95 دلار رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

خوردن بیشتر انواع میوه ها، سبزیجات، حبوبات، آجیل، ماهی و محصولات لبنی پرچرب ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، صنعتی سازی سه ویژگی کاهش قیمت تمام شده، سرعت ساخت و کیفیت را توامان دارد اما این روش هنوز در پروژه های نهضت ملی مسکن به درستی اجرا نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارنامه ثلث آخر تولید مسکن 1401 در گزارش تازه مرکز آمار از اوضاع اقتصادی، منتشر شد. با این آمار و همچنین داده‌های رسمی قبلی، مشخص می‌شود سال گذشته تیراژ ساخت واحد مسکونی در کشور با گذر از سطح 400 هزار واحد، 6 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش یافت. با این رشد مثبت و محسوس، یک پرسش درباره «نبض واقعی ساخت‌وساز» به وجود می‌آید؛ «آیا بازار سرمایه‌گذاری ساختمانی در سال گذشته، فضای بهتری...