چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیار گفته شده و گفته می‌شود که درصد عمده سپرده‌ها مربوط به چند صد یا چند هزار نفر یا چند درصد اندک از سپرده‌گذاران است. یا اینکه وام‌های بانکی در اختیار چند صد یا چند هزار نفر از افراد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بورس در خصوص اقدامات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به داستان کل کشور نامه نوشت.

وب‌گاه گسترش

توسعه‌دهندگان کاردانو (ADA) به تازگی Hydra Pay را معرفی کردند، یک محصول بر پایه لایه دو برای پرداخت‌ها و تسویه لحظه‌ای. بر اساس داده‌های آن‌چین، در صورت استقبال قوی جامعه از این محصول، قیمت کاردانو ممکن است دو برابر شود.

وب‌گاه گسترش

«وام نداریم» پاسخی است که متصدیان شعب بانک‌های خصوصی و دولتی در پرداخت تسهیلات خرد به افراد عنوان می‌کنند، البته برخی شعب داشتن معدل و گردش حساب بالا را تنها ملاک اعطای وام عنوان کردند که بازهم برای دریافت آن باید شرایط دشوار و سختی را تعیین می‌کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان خصوصی سازی جزئیات مولدسازی دارایی های مازاد دولت در استانها را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اسفند سال 80 آمریکایی ها بعد از حمله به افغانستان تقریباً تهدید قطعی کرده بودند و یکی از بحث ها این بود که بعد این کشور یا به ایران حمله خواهند کرد یا عراق. در آن زمان آقای خاتمی جلسه‌ای را در دفتر مقام معظم رهبری با حضور ایشان و حدود 70-80 نفر از مسئولین درجه یک کشور ترتیب دادند. در آن جلسه آقای روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی صحبت کردند. مقام معظم رهبری و آقای خاتمی هم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روز‌ها به هر فروشگاه، میوه‌فروشی، مرغ‌فروشی و قصابی که مراجعه می‌کنیم، یخچال‌ها و پیشخوان مغازه‌ها مملو از کالاست. اکنون سؤال این است، چرا به رغم فراوانی عرضه، قیمت‌ها گران است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«محمد شیاع السودانی» با اشاره به توقف صادرات گاز ایران به عراق به دلیل تحریم‌های آمریکا گفت که بغداد توافق کرده که در مقابل واردات گاز، نفت سیاه به ایران بدهد.

خبرگزاری تسنیم

عضو سندیکای تولیدکنندگان برق با تأکید بر ضرورت اصلاح اقتصاد صنعت برق گفت: باید برای صنعت برق یک نهاد رگولاتوری ایجاد شود؛ اما در حال حاضر وزارت نیرو هم تولیدکننده برق، هم خریدار برق و هم رگولاتور برق است که این درست نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا در استان‌های شمالی کشور شاهد کاهش دمای هوا و بارش باران خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان خصوصی سازی جزئیات مولدسازی دارایی های مازاد دولت در استانها را تشریح کرد.